Räyhänhenki on noussut pullosta, kun alakerrassa huudetaan avuksi taas poliisia ja vaikka ketä. Mä sammutan valot ja ryömin miehen kainaloon kippuraan. Öitä.
Harmaat kun löytyisi
Eihän ruskea paha väri ole
Meillä mun isä on ukki, ämpärin isä on vaari, ja ainoa elossa oleva isopappa on vaan pappa.Oletko jo päättänyt sanotaanko sua papaksi, vaariksi vai miksikä?
Exän isää sanottiin papaksi mutta itse alkoi puhuun vaarista
Joo. Ne oli oikeestaan ehkä enemmän sinappikakan väriset. Mieki voisin kyllä käyttää semmosia
Hei, mullahan itseasiassa on ruskeet vakosamettipökät. Pääsenkö niillä pappaklubiin?
...kone rupes just lataamaan ja lataamaan mutta huikkasen kuitenkin että kauniita unosia !Räyhänhenki on noussut pullosta, kun alakerrassa huudetaan avuksi taas poliisia ja vaikka ketä. Mä sammutan valot ja ryömin miehen kainaloon kippuraan. Öitä.
Mulla on luonnonvaaleatJoo. Ne oli oikeestaan ehkä enemmän sinappikakan väriset. Mieki voisin kyllä käyttää semmosia
Hei, mullahan itseasiassa on ruskeet vakosamettipökät. Pääsenkö niillä pappaklubiin?
Meillä mun isä on ukki, ämpärin isä on vaari, ja ainoa elossa oleva isopappa on vaan pappa.
Täällä oli mummi ja pappa, sitten on mummu ja vaari.Meillä mun isä on ukki, ämpärin isä on vaari, ja ainoa elossa oleva isopappa on vaan pappa.
: /Räyhänhenki on noussut pullosta, kun alakerrassa huudetaan avuksi taas poliisia ja vaikka ketä. Mä sammutan valot ja ryömin miehen kainaloon kippuraan. Öitä.
..ja tuossakin on niin suuresti syytä vain keskittyä siihen toipumiseen ja tahdin hidastamiseenKiitoskiitos ! Ei tuo kieltämättä niin pahalta kuulosta, kun sen noin pukee sanoiksi.
Mie oon jo hommannut pinkit .reinot! meinas unehtua että sitte kun pappautuu niin saa laittaa myös reiskat
juhuu
mä oon aina luullut et tulevat vanhemmat sen päättää miksikä ketäkin sanotaan tai kysytään et haluutko olla pappa vai vaari...näin ainakin mun tutuilla on mennyt.Oletko jo päättänyt sanotaanko sua papaksi, vaariksi vai miksikä?
Exän isää sanottiin papaksi mutta itse alkoi puhuun vaarista
Pappa on kuitenkin jotenkin nuorekkaampiMä oon kyllä varmaan se vaari. Radiomainoksessakin sanotaan, että se on arvokkaampi.
Tai sellaiset nahkaset aamutossutreinot! meinas unehtua että sitte kun pappautuu niin saa laittaa myös reiskat
juhuu
mää taas oon luullu että asianosainen itse päättää sanotaanko häntä papaksi vai vaariksi tmsmä oon aina luullut et tulevat vanhemmat sen päättää miksikä ketäkin sanotaan tai kysytään et haluutko olla pappa vai vaari...näin ainakin mun tutuilla on mennyt.
Ai niin, nuokin vielä..ja tuossakin on niin suuresti syytä vain keskittyä siihen toipumiseen ja tahdin hidastamiseen
Ei muuta kuin kohti häkellyttävän ihanaa vaariutta! Saat pian pitää kunnolla kiinni niitä samettihousuistasi ja flanellipaidoista ja reinoista ja...ensimmäisen kerran kun pääset kunnolla katsomaan niitä pieniä kirkkaita silmiä niin...siinä on elämän maku kohdallaan saman tein :heart:!
ne on knapsut, semmosia ette ruutipapan jalassa tule näkemäänTai sellaiset nahkaset aamutossut
Ukki tai vaari on parhaatAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30203134:Ukki on miun korvaan paras vaihtoehto.
Näin täällä menimää taas oon luullu että asianosainen itse päättää sanotaanko häntä papaksi vai vaariksi tms
Täällä sai päättää isovanhemmat itsemä oon aina luullut et tulevat vanhemmat sen päättää miksikä ketäkin sanotaan tai kysytään et haluutko olla pappa vai vaari...näin ainakin mun tutuilla on mennyt.
Eikä niitä pahemmin enää olekaan.ne on knapsut, semmosia ette ruutipapan jalassa tule näkemään