The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Sinappikakka? :LOL:
Juu, eiköhän sutkin voi hyväksyä sinne.
Sinappikakka on hyvä väri, mulla on sen värinen neuletakki :LOL:
Pappaklubijäsenyyteni kunniaksi voin huomenna näyttää kuvaa mun pappapöksyistä!

Mul on muuten ehkä vielä semmoset homeenvihreänharmaat vakosamettipökätkin jossain.. Voin lahjottaa ne sulle, ne ei enää pysy mun päällä ko oon kutistunu niistä ajoista.

• Tykkää
Reactions: krut
Meillä taas ei kyselty vanhemmilta :D on mummi ja pappa ja sit on mummo ja ukki

Mun lapset on siitä onnellisessa asemassa, että saivat tuntea myös kaikki isomummot ja isopapat ja vielä silleen että muistavat hyvin heidät. Yksi isomummo elää edelleen.

Viimeksi muokattu:
..ja tuossakin on niin suuresti syytä vain keskittyä siihen toipumiseen ja tahdin hidastamiseen :)

Ei muuta kuin kohti häkellyttävän ihanaa vaariutta! Saat pian pitää kunnolla kiinni niitä samettihousuistasi ja flanellipaidoista ja reinoista ja...ensimmäisen kerran kun pääset kunnolla katsomaan niitä pieniä kirkkaita silmiä niin...siinä on elämän maku kohdallaan saman tein :heart:!

Totta. On mitä odottaa ja kyllä tämä vaari haluaa niin kauan elää, että näkee lapsenlapsensa :)

...jep, se on aika sanoa hyyveli yytelit itse kullekin säädylle :kiss:...kone rupes näemmä koomailemaan sen verran pahasti että tässähän ikääntyy silmissä sivuja ladatessa :D

Jotta - hierokaahan linjimentit kohdilleen ja naukatkaapa yömyssyt silimille, tää mummushka lähtee tyynyn puristeluun :wave:

Meillä taas ei kyselty vanhemmilta :D on mummi ja pappa ja sit on mummo ja ukki

Mun lapset on siitä onnellisessa asemassa, että saivat tuntea myös kaikki isomummot ja isopapat ja vielä silleen että muistavat hyvin heidät. Yksi isomummo elää edelleen.
Itse olen nähnyt vain äidin äidin ja isän isän.

Omat lapset on nähnyt molemmat mutta omat vanhempani vaan lähti liian aikaisin : /

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä