Niinpä oma mutta kyllä myös lasten.Elämää pitää elää ja ajatella omaa parastaan, lapset kyllä sopeutuu.
Juu ei. Työt on tärkeämi. Vaikka tietysti työt ovat aina tärkeitä, mutta tämä meni överiksi. Varmasti lapsille parempi niin ja sopeutuvat siks kun eivät nähneet koko miestä kovin usein. Mä jo muutenkin elän pitkään lasten kanssa ;D. Paitsi kaupan päälle en voi oma elämä elää, siksi nyt on ihana tunne kun saa olla vapaa.Olen rivien välistä ymmärtänytkin ettei nykyinen miehesi paljoa perhe-elämästä välitä. Tekosi on rohkea ja hieno. Lapset sopeutuu niin kuin muutkin ovat sanoneet.
ja lämmin sydän sulla. ei sitä pintaa vaan syvää menoo kaikessa yhdessä. Rauha matkalleKiitos . Kyllä ei valitamalla elämä parane eikä mies, ei myöskään rahaa tulee jos vain unelmoi, niin kuin täällä monesti luin miten katkerat naiset ovatkin toisille kenellä menee hyvin eivätkä vitsi oma persettä repiä sohvalta että saa samanlaista elämä. Valittaminen on turhaa ja aika kuluttava, itsesäälissä voi ryömiä vaikka koko elämän, osan minäkin sen, mutta kun en näe järkeä sen siihen tuhlata, kun on parempi tekemistä.
Nyt sinun iltasi on pelastettu. Voit vaikka kuinka monella viestillä haukkua Milannaa. Tämä on kyllä sinun juhlapäiväsi.Ylläripylläri, veikkaukseni avioliiton kestosta taisi heittää vain puolella vuodella. Nyhdä miehestä nyt kaikki rahat mitä saat irti vai ehditkö elämäntyylilläsi tuhlata jo ne kaikki? Pommi oli että tuhlaamisesi täytyy loppua koska rahaa ei enää ole...? Saat opetella sitten todellista arkea yh:na - ai niin sun äitisihän hoitaa lapsesi, joten voit heittää syntyvän lapsesi hänelle hoitoon ja lähteä etsimän uutta miljonääriäpeppua heiluttamalla. Sääliksi käy kyllä lapsiasi
Aika ailahteleva sä kyllä oot, viime viikolla vielä hehkutit miehesi ihanuutta ja työteliäisyyttä
Kyllä tälläisiä trollauksia lukee mieluummin, mitä niitä " mieheni löi minua, rakastan häntä silti enkä eroa, yhyy..." tai " mieheni on täysmulkku, makaa sohvalla ja raapii muniaan. Minä avaan jopa kaljatölkit hänelle. Rakastan häntä enkä eroa, yhyy..."älkää menkö lankaan, Milanna trollaa!
Peesi!Kyllä tälläisiä trollauksia lukee mieluummin, mitä niitä " mieheni löi minua, rakastan häntä silti enkä eroa, yhyy..." tai " mieheni on täysmulkku, makaa sohvalla ja raapii muniaan. Minä avaan jopa kaljatölkit hänelle. Rakastan häntä enkä eroa, yhyy..."
On totta että ei kannata jäädä roikkumaan, jos asiat ei suju. Mutta toivon sinulle viisautta, ettet seuraavan miehen kanssa heti perusta perhettä, osta taloa tms. On hyvä pysähtyä hetkeksi miettimään mennyttä ja pohtia tulevaa, sitä mitä siltä toivoo, eikä hypätä seuraavan matkaan. Se on lapsillekin parempi.Tämä on toinen mies .
Monet eivät uskalla. Mun äiti aina sano minulle koska teki paljon virheitä elämässä, että ei kannattaa jäädä roikkumaan, kun joskus vanhana tulee olo että miksi en tehnyt sellaista ratkaisua nuorena vielä, miksi jäin liitossa kun tuntunut pahalta. Kyllä voin sanoa pieni pelko kävi minullakin läpi, mutta se on vain pelko, todellisuus voi olla kuitenkin aivan jotain muuta.
Ai apua, kun nämä luen tuntu mulla joku toinen elämä tai olen toista persoona välillä sekä zombi äiti.jospa se mies pakenee töihin koska on tajunnut mihin itsensä laittoi, kotona tuhlaileva vaimo joka ei tule töimeen edellisen liiton lasten kanssa ja lisäksi anoppikin puoliksi asumassa. Rahaa menee enemmän kuin tulee ja vaimoa kiinnostaa enemmän omat harrastukset kuin olemassa olevien lasten hyvinvointi.
Tai ehkä tuhoisaa miehesi perheelle on kaksi lähes teini-ikäistä tytärtä sinun edellisestä liitostasi, jatkuvasti hänen kodissaan asuva anoppi joka hoitaa lapsiasi joista et itse välitä, autismin kirjoon kuuluva poika jota odottessasi sekoilit tri tuheron kanssa ja nyt maha pystyssä meinaat ottaa ja lähteä? Ihan totta, ole kiltti ja hankkiudu lopultakin ihan hoitoon, olet pahasti häiriintynyt. on vaan niin sydäntäsärkevää, että lapset uhrataan oman sekoilun alttarille.Niin kuin sanoin että tuskin ihan yksin pitäisi olla jos en tätä halua, mutta onko kiikarissa tai ei, tästä en halua puhua täällä.
Voi olla on vaikeampi kuin luulen, mutta tällä hetkellä se on helpoin ratkaisu, kun en vitsi olla miehen kanssa mutta yksin aina, sekä lapset? Ei heillä oikeastaan isä olekaan. Mä en vitsi niin kuin monet naiset jäädä odottamaan ihmeitä. Ne ei vain tapahdu, aina se oli sellainen narkomaani työn suhteen ja ihmistä ei voi muuta. Hyvää hänen asiakkaille mutta tuhoissa hänen perhelle. Teen minäkin työt ja joskus paljon, mutta on minulla myös muutakin elämä kuin työt ja nukun ainakin kotona, hän ei, hän elää keikoilla ja hoteleissa, nyt kun vielä pahemmaksi tilanne muutu, emme pääse edes ulos yömään tai kauppaan katsomaan vaikka tulevalle vauvalle jotain yhdessä, tuskin matkalle hänen 5v suunnitelman takia. Mulla on nyt paras ikä ja en halua lahjoittaa sen hänelle ollakseni orja.