Ei pahatitanikin tuhoa vaan sitte
Ei pahatitanikin tuhoa vaan sitte
pystyssä 1500 luvulta saakka. noh arriverderci do to day wi meet again.1500 luvun pystyssä olleella burgundin viinillä on tälläinen vaikutus.
laajeneeAaah, Reetta ! Sytytti viimein . Juu ei olla kavereita, mutta mä varmasti viihtyisin hänen chiliplantaasillaan
raudan lähde auttaa vaivaan ku vaivaan onkohan tie tv shoppiin pedattu mulle?Mie ostin miitin jälkeisenä darrapäivänä patukan, valkosuklaa-mansikka. Sitä ennen lapissa käydessä kinder buenon.
Pitäisköhän haukata iltapalaa? Tää päivä on menny kahvin, muutaman leivän ja parin kananmunan voimin.
Iltaa Namunen :wave:. Ehdin jo hörppiä, mutta olemme seuranasi koko kööri.Iltakaffen aika, anybody?
Taitaa lappi siirtyä hamaan tulevaisuuteen. Vaikka se olis kaikki mitä mie haluan, niin se ei sitten kuitenkaan välttämättä ole puolikkaan kannalta paras ratkaisu tässä vaiheessa kun se on noin pieni ja tää ikävä kiusaa.Sopisko heille sitten, jos vaikka vuoden vaihteen jälkeen menisit? Vai onko toi suunta nyt sitten vähäksi aikaa suljettuna? Kaikkihan on neuvoteltavissa olevia asioita.
Pahus, sain vasta tirpan rauhottumaan ja nyt ehdin kahvitella.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30202821:Iltaa Namunen :wave:. Ehdin jo hörppiä, mutta olemme seuranasi koko kööri.
ei mulla ole koskaan suklaa laukassut miggeä,hyvä niin tai ehkä pitäs niin loppuis senkin syönti...Suklaa voi myös laukaista migreenin. Mutta - sulfiititon (puna)viini ei ole ainakaan pistänyt mulla piätä kippeeksi
:'(No ei tietenkään minikupeissa, niistä tulee vaan vihaseks! Eiks se oo jo palstalta muutenkin opittu, et pienistä kupeista ei oo mitään iloa kellekään
Hyvin kerkeet vieläkin .Pahus, sain vasta tirpan rauhottumaan ja nyt ehdin kahvitella.
Ei oo pinaattia tähän hätään, mut ajattelin josko söisin ihan vaan kipollisen salaattia ja palan ruisleipää. Jälkkäriks ehkä piparkakkutaikinaaraudan lähde auttaa vaivaan ku vaivaan onkohan tie tv shoppiin pedattu mulle?
Okei. Mutta sä olet niin nuori, että hyvin sä ehdit Lappiakin valloittamaan, kun pp on vanhempi . Eikä se sun unelmas mihinkään katoa, vaan kytee entistä vahvempana poltteena.Taitaa lappi siirtyä hamaan tulevaisuuteen. Vaikka se olis kaikki mitä mie haluan, niin se ei sitten kuitenkaan välttämättä ole puolikkaan kannalta paras ratkaisu tässä vaiheessa kun se on noin pieni ja tää ikävä kiusaa.
Jospa se ämpäri tuosta vielä fiksuuntuis, ja helpompaa olis sitten muutella kun laps esmes. vois matkustaa junalla tai lentsikalla itsenäisesti.
Mitäpä sitä ei lapsen vuoksi tekis, ja meneehän tässä muutama vuosi nyt hujahtamalla ko ne on tähänki asti menny.
iltojaIltaa
öitä :wave:Ää, taijan lähteä nukkumaan.
Tänään olikin sit vikat teoriat, nyt vaan pänttää kokeeseen...ei miun vahvimpia aloja.:ashamed: Toisaalta, mikähän olis..kun on semmonen tasasen paska kaikessa.
Näihin tunnelmiin, öitä!:kiss:
oliko myyntitykki Huikkaset aamulla kuinka huonossa hapessa?:wave:
Hallå mina damer och herrar! Päivä koulutettu, sitten joku törkyrankka intervallijumppa salilla, sit ruokaa, vesijumppa ja nyt taas sohva. En jaksa tänäänkään mennä mihinkään tantsuihin.
Oli niistä suurin osa pilkkuun asti ja ehkä vähän jatkoillakin veivannu. Varotin että huomisaamuna on syytä olla pirteä kuin partiopojat mutta koska olen vittumainen luonne, en kertonut että toimitusjohtaja liittyy seuraammeoliko myyntitykki Huikkaset aamulla kuinka huonossa hapessa?
Olikos aamupalalla katoa havaittavissa:wave:
Hallå mina damer och herrar! Päivä koulutettu, sitten joku törkyrankka intervallijumppa salilla, sit ruokaa, vesijumppa ja nyt taas sohva. En jaksa tänäänkään mennä mihinkään tantsuihin.
Älähän nyt viitsi :hug:Ää, taijan lähteä nukkumaan.
Tänään olikin sit vikat teoriat, nyt vaan pänttää kokeeseen...ei miun vahvimpia aloja.:ashamed: Toisaalta, mikähän olis..kun on semmonen tasasen paska kaikessa.
Näihin tunnelmiin, öitä!:kiss: