Njääh, kahvi on pahaa. :xPannaanko sumpit pihiseen ?
Njääh, kahvi on pahaa. :xPannaanko sumpit pihiseen ?
Ne käy hyvin.Sitten vaikka teetä tai kaakaoo
Tääl Korsossa päin ainakin. Löi äsken tosi lähelle kun tyttö oli lähtenyt ulos pyörällä. Aika lujaa se näky ajavan takaisin kotiin mutta mä pelästyin vielä enemmän kun jotkut tytöt kirkui ulkona. Luulin että jotain sattui.Ne käy hyvin.
Missä kaikkialla ukkostaa parhaillaan? Täällä Espoossa ainakin.
Nääh, olisko tuo nyt sitten kuitenkaan kivaa :saint:Saisinko jäädä elämään kylpyläelämää vakituiseen? Muutaman tunnin kun jaksaa kouluttaa ja jaaritella, voi mennä hierontaan, sitten pelaamaan tennistä ja illalla vielä altaille. Saa syödä kolmesti päivässä jonkun muun tekemää ruokaa ja jos jaksaa tai huvittaa, voi kävästä illalla baarissa
Oisit pistäny vanhan kansan tyypin koville ja kysynyt "ai sinustako naiset on heikkoja ja sinun taikinavatsasi on six päkki?"Pelasin tennistä semmosen myyntimies Mynttisen kanssa. Istuu paljon autossa ja olut ja lihapiirakka maistuu. Se äijänraato kehtasi kysyä olenko mä edes nainen kun olen niin kovassa kunnossa. Nauroin vedet silmissä mutten kumminkaan kehdannut kertoa, että nauru johtui ajatuksesta "näytänkö 715517"
"anteeksi etten hupsutellut ja ollut nestemäinen. se johtuu urasuuntautuneisuudestani, joka on tuhonnut feminiinisyyteni. Lisäksi lenkkarit ovat tavattoman epänaiselliset, ensi kerran pelaan korkkareilla ja hihittelen hassunkurisesti"Oisit pistäny vanhan kansan tyypin koville ja kysynyt "ai sinustako naiset on heikkoja ja sinun taikinavatsasi on six päkki?"
eiku siinä kohtaa tunnustaisin, ettei nainen todistettavasti voi olla yhtä älykäs kuin mies ja eroottisesti flirttailisin ja myöntäisin hupsuutenikyllä pitsillä itelläänki vituttais jos häviäis jollekki ukonkutaleelle järjen käyttöä edellyttävässä tehtävässä
"Miksi tyytyä sikspäkkiin kun voi laittaa koko tynnyrin?"Oisit pistäny vanhan kansan tyypin koville ja kysynyt "ai sinustako naiset on heikkoja ja sinun taikinavatsasi on six päkki?"
ja hassuttelevan hupsuai vitsi ko toi pitsi on helmeilevän nestemmäinen
Ja kevyen kujeileva.ja hassuttelevan hupsu
entä erroottinen?