The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Mie oon aina ollu ulkoisesti selkeästi nainen, ns.aikaisin kehittyny, tosin vaatteilla välillä koittanut sitäkin peitellä...sisäisesti en oo varma oonko lintu vai kala.
Kun ei kumpaankaan porukkaan pääse sisälle niin se on ihan sama mitä yrittää olla.
 
Kyllä musta päälle päin näkyy olenko lintu vai kala, tuota äijää vaan otti vakavasti päähän kun hävisi urheiluksi luokitellussa toiminnasa naiselle. Pari vuotta sitten kuntotestissä sain tuloksen, että olen paremmassa kunnossa kuin ikäiseni miehet keskimäärin. Naisten taulukko ei riittänyt. Johtuu vaan siitä, että liikun hyvinkin säännöllisesti. Jaksoi se kyllä sitten jo ruokailussa naureskella kohtalolleen. Ajattelin antaa hänen voittaa illan keilailussa niin jos sitten on parempi mieli
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kyllä musta päälle päin näkyy olenko lintu vai kala, tuota äijää vaan otti vakavasti päähän kun hävisi urheiluksi luokitellussa toiminnasa naiselle. Pari vuotta sitten kuntotestissä sain tuloksen, että olen paremmassa kunnossa kuin ikäiseni miehet keskimäärin. Naisten taulukko ei riittänyt. Johtuu vaan siitä, että liikun hyvinkin säännöllisesti. Jaksoi se kyllä sitten jo ruokailussa naureskella kohtalolleen. Ajattelin antaa hänen voittaa illan keilailussa niin jos sitten on parempi mieli
Hyvä ruoka, parempi mieli :D
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
kahvikirahvi
Mie oon aina ollut semmonen tyyli(ttömyyde)ltäni ailahteleva, ehkä enempi poikamainen. Tässä parin vuoden aikana oon kunnostaunu ja alkanu olemaan ihan tunnistettavastikin tyttö.
 
Mie oon aina ollut semmonen tyyli(ttömyyde)ltäni ailahteleva, ehkä enempi poikamainen. Tässä parin vuoden aikana oon kunnostaunu ja alkanu olemaan ihan tunnistettavastikin tyttö.
Mulla on vähän sama. Saatan ihan hyvin sipsutella ympäriinsä kukkamekossa ja korkkareissa, naama kammattuna vimpan päälle kuntoon tai sitten saatan vetää lätkäkamat päälle ja painella kaukaloon. Ja kaikkea tältä väliltä.
 
kahvikirahvi
Mulla on vähän sama. Saatan ihan hyvin sipsutella ympäriinsä kukkamekossa ja korkkareissa, naama kammattuna vimpan päälle kuntoon tai sitten saatan vetää lätkäkamat päälle ja painella kaukaloon. Ja kaikkea tältä väliltä.
Mulle ei sais korkkareita jalkaan vaikka maksettais. Mekotkin on vähän hiinä ja hiinä, ehkä juhliin. Joskus kesäkuumalla ehkä hamonen tai tunika. Meikeistä ripsaria joskus ja jouluna.
 
Mä joskus kauan sitten voitin yhden miehen Gran Turismossa kerta toisensa jälkeen, ja se oli kyllä niiiiin kiukkuinen sen jälkeen. En kyllä saanut kutsuja peli-iltoihin enää :D
tuleepä mieleen että joskus vuonna miekka ja kirves vietiin velipojan kanssa frukrut ampumaradalle

se ei ollu koskaan ennen pitänyt kivväärtipyssyä kätösissään ja tietysti se pesasi meidät kun ammuttiin mun hirvitussarilla
 
kahvikirahvi
Mä joskus kauan sitten voitin yhden miehen Gran Turismossa kerta toisensa jälkeen, ja se oli kyllä niiiiin kiukkuinen sen jälkeen. En kyllä saanut kutsuja peli-iltoihin enää :D
Ei ämpärin kaveritkaan muutama vuosi mun kanssa pelanneet sen jälkeen kun hakkasin ne Tekkenissä. Ämpäri taasen ei kehdannu olla pelaamatta mun kans kotona niin se kävi välillä varovasti nielemässä ylpeytensä ja tuli pyytämään apua Gran Turismo vitosessa :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä