F
fems
Vieras
ja jotenkin vaan sitten loppujen lopuksi tulee sellainen tunne että kannattaako mikään... tuntuu että työttömyys on kohtalo oli ammatti mikä hyvänsä.
jos nyt edes pääsee mihinkään opiskelemaan... lähin aikuiskoulutus paikka sijaitsee 100km päässä.. eli koulutuksenkin pitäis olla sen laatuista ettei lähiopetusta mieluiten olis kun kerran viikossa...
jatkan murehtimista...
jos nyt edes pääsee mihinkään opiskelemaan... lähin aikuiskoulutus paikka sijaitsee 100km päässä.. eli koulutuksenkin pitäis olla sen laatuista ettei lähiopetusta mieluiten olis kun kerran viikossa...
jatkan murehtimista...