Suunnittelijat on varmaan sitäkin miettineet kun noita on suunniteltuaivan, on huitsin kätevää
Suunnittelijat on varmaan sitäkin miettineet kun noita on suunniteltuaivan, on huitsin kätevää
helppoa olla kiltisti kun a2m lähtee hetkeksi pois meitä villikoita villitsemästäAlways :xmas:
Pahinta mitä voi tapahtua, on että kastut. Riippuu niin henkilöstä miten vakavana tätä pitää..:wave: Parin tunnin päästä pitäis olla teorioilla..noinkohan uskaltaa pyörällä lähteä kun on ollu hiukan epävakaan oloista säätä tänään. Sopii toisaalta miulle,on niin epävakaa olo itelläkin:snotty:
saekamppeet messiin niin mikä jottei:wave: Parin tunnin päästä pitäis olla teorioilla..noinkohan uskaltaa pyörällä lähteä kun on ollu hiukan epävakaan oloista säätä tänään. Sopii toisaalta miulle,on niin epävakaa olo itelläkin:snotty:
No niinpähelppoa olla kiltisti kun a2m lähtee hetkeksi pois meitä villikoita villitsemästä
ollaan ihan kun pyhäkoululaiset
mää oon nököttäny lähes koko päivän tietsikalla mutta en ole ihan niin houriossa vielä että olisin yksinäni alkanut länkyttämäänShame on you. Mulla on elävä ihminen kylässä, ajatelkaas! Saanko anteeksi että oon ollu pois palstalta. Tsadilainenkin on viestitelly ihan yllättävän ahkerasti, ja puolikkaan eka tarhapäivä kesäloman jälkeeen.
Saat anteeksi, olenhan minäkin koko päivän keskittynyt tekemään sitä mistä mulle palkka maksetaanShame on you. Mulla on elävä ihminen kylässä, ajatelkaas! Saanko anteeksi että oon ollu pois palstalta. Tsadilainenkin on viestitelly ihan yllättävän ahkerasti, ja puolikkaan eka tarhapäivä kesäloman jälkeeen.
Joo =)ai ikiski lähti sinne saunan salavuuseen
ottoahan sitte raimakat löylyt
Ihana talvikko :heart:Perjantaina meille muutti tämmönen kaveri :heart: viikonlopun olin yössä ja alkuviikko on mennyt uutta wauwaa ihmetellessä.. Te ootte toki olleet täällä ihan kilttinä sillä välin?
Huomenna alkaa taas salitreenit kun selkä on kipee puolivuotisen löllöttelyn jäljiltä..
Hieno elämä mulla, kokonaisen viikon saa kiteytettyä pariin virkkeeseen..
:wave:Päävää immeisille.
En mä enää voi kun ne tissipuheet meni jo :xmas:Kerro pois vaan, kyllä me kuunnellaan