Ei ne kiihottuu alle parikymppisistä ja sitten taas kaksvitosista. Juuri tuon ikäiset aiheuttaa kauhean erektiokadon.
Eikö tämä tarkoita sitä, että kylpylöiden höyrysaunavuorot voisi jakaa uudelleen?kyllä kiihottuu ja paremmin kiihottuukin kuin teistä vanhuksista
annaskun mä arvaan. eepee on jätetty ja vaihdettu nuorempaan. aapee ei millään käsitä että miten jotkut miehet tekee noin.miks tämmönen avaus pitää tehdä harva se päivä?
ja tottakai kiihottuu
Äläs laita yli 28-vuotiaita samaan paikkaan yli 38-vuotiaiden mummojen kanssa. Kategoriat poikki siitäAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30194321:Eikö tämä tarkoita sitä, että kylpylöiden höyrysaunavuorot voisi jakaa uudelleen?
Esim.
vuoro 1 = alle 28-vuotiaat naiset
vuoro 2 = yli 28-vuotiaat naiset sekä miehet ikään katsomatta
Tällöin miehille ei tule kiusallisia tilanteita, kun ei meistä vanhoista haahkoista sellaisia kuitenkaan aiheudu.
totta, tää olis ihan hyvä, mut sit jos mies haluaakin mielummin katsella niitä kiinteitä nuoria naisia siellä saunassa ni sit sais kyllä mennä kuitenkin nuorten kanssaAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30194321:Eikö tämä tarkoita sitä, että kylpylöiden höyrysaunavuorot voisi jakaa uudelleen?
Esim.
vuoro 1 = alle 28-vuotiaat naiset
vuoro 2 = yli 28-vuotiaat naiset sekä miehet ikään katsomatta
Tällöin miehille ei tule kiusallisia tilanteita, kun ei meistä vanhoista haahkoista sellaisia kuitenkaan aiheudu.
kerrankin päätön sanoo jotain mistä olen ihan täysin samaa mieltäAlkuperäinen kirjoittaja päätön;30194331:annaskun mä arvaan. eepee on jätetty ja vaihdettu nuorempaan. aapee ei millään käsitä että miten jotkut miehet tekee noin.
tuon takia tehtailee näitä ikään liittyviä kysymyksiä päivästä toiseen ja toivoo että valkeus tulisi.
opcorn:
Kaksikymppinenhän on aina kiinteämpi, kuin kolmekymppinentotta, tää olis ihan hyvä, mut sit jos mies haluaakin mielummin katsella niitä kiinteitä nuoria naisia siellä saunassa ni sit sais kyllä mennä kuitenkin nuorten kanssa
hienoa, olet ymmärtänyt asianAlkuperäinen kirjoittaja miehen silmälasit;30194360:Kaksikymppinenhän on aina kiinteämpi, kuin kolmekymppinen
Ja jotkut eivät vaan tajua huumoria.kyllä vain katselee jos haluaa itselleen aikuisen miehen. niinkuin mulla oli 24 vuotiaana 34 vuotias mies
sinäkö?Ja jotkut eivät vaan tajua huumoria.
Eikö se tarkalleen ottaen mene sillä tavoin, että parikymppisiä miehiä on suojeltava karmivilta yli 38v. puumilta?Alkuperäinen kirjoittaja top tykkänään;30194332:Äläs laita yli 28-vuotiaita samaan paikkaan yli 38-vuotiaiden mummojen kanssa. Kategoriat poikki siitä