The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Voi ne kai joskus viedäkin.

Häviääkö nänneistäni tunto?

Implanttileikkaus voi aiheuttaa muutoksia nännien alueen tuntoon. Nännin ja rinnan tunto voi joko herkistyä tai heikentyä. Muutokset vaihtelevat tunnottomuudesta voimakkaasti herkistyneeseen tuntoon, ja ne voivat olla väliaikaisia tai hyvin harvoissa tapauksissa pysyviä.

Mentor | Kysymyksiä ja vastauksia


Tuossapa on ihan kauniit silikonit

Kokemuksia Plastiikkakirurgiasta: 5kk leikkauksesta - kokovartalokuva
miten tuo nyt erosi minun kommentista? :D jeesus teidän kanssa.
 
Oon kuullu että joillain lähtee tunto rinnoista kun ottaa silarit, ja oon kuullu että joillakim jopa ihan imettäminen voi heikentää tissien tuntemuksia.
Ei mun nännit oo ainakaa enää nii herkät, ku ne oli ennen J:tä. Imetin sitä niin kauan ja kärsin parista tulehduksesta, ne varmaan vaikutti siihen, uskoisin. Ennen J:tä vielä ne oli tosi herkät kosketukselle.
 
Muutokset nännien ja rintojen tunnossa

Nännin ja rinnan tunto saattaa herkistyä tai heikentyä implanttileikkauksen jälkeen. Mahdolliset muutokset vaihtelevat äärimmäisen herkistyneestä tunnosta tunnottomuuteen. Osa muutoksista on tilapäisiä, mutta muutokset voivat myös vaikuttaa seksuaaliseen reaktiokykyyn tai imetyskykyyn.



Tuokaan tuskin kuitenkaan on mikään huuhaa paikka.

Mentor | Make life more beautiful

Mutta itsellä ei asiasta omakohtaista kokemusta ole eikä tule :)


Missäs se ihana harakka nyt on niin vois kysellä :D
 
itsehän tykkään siitä räpellyksestä yltympäriinsä.

tissit on vaan semmoset ikiaikaiset mieshoukuttimet. Harva nainen varmaan oikeasti sitä vastaan on, että miehellä ei ole mitään vaatimusta tissikoosta vaan mielissään kun pääsee niitä yleensäkin härkkimään.
Ei mulla mitään sitä vastaan ole, kunhan se on siis oma mies, joka niitä tulee rämpläämään. Ylipäätään vain hämmästyn aina sitä, miksi ne ovat niin mielenkiintoiset, että miehet niitä jaksaa rämplätä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä