Vai että tissejä. Sirahvilla on kivat tissit.
fami sen taas alotti, se pervoYlläri että taas boobsit aiheena .
Kylläkai ny toi ikis hyvät tissit osaa tunnistaa :attn:
ei ollenkaan pöllömpi ajatusnäyttäskö 715517.
Vaikea sanoa. Saattaisko sit sua ikävöidä? Toimisko viikko- viikko systeemi?Jos ei puhuta mun tisseistä enempää. Mun.
Lapsi ollut tunnin kotona, josta puoli tuntia huutanut kurkku suorana isin perään. Antaisinko sen suosiolla vaan ämpärille asumaan, ei tää nyt ihan selvästikään toimi tää homma.
Ämpärin pitäis hankkia toinen työpaikka sitä varten. Ei toi tarhahomma oikein istu sen työaikoihin.Vaikea sanoa. Saattaisko sit sua ikävöidä? Toimisko viikko- viikko systeemi?
Se on ne hormoonit. Kai naisetkin olis sitten onnellisempia kun testosterooni katoaisi miehiltä :xmas:Ei mulla mitään sitä vastaan ole, kunhan se on siis oma mies, joka niitä tulee rämpläämään. Ylipäätään vain hämmästyn aina sitä, miksi ne ovat niin mielenkiintoiset, että miehet niitä jaksaa rämplätä.
alaston kokki..Huomasin just että kokkasin pataani alasti tuolla ja jammailin musiikin tahdissa... Tai epätahdissa...
Olisi tullut vuoden irvokkain video siitä.
Vielä irvokkaampaa asiasta teki että tajusin juuri että mulla on sukat jalassa...alaston kokki..
Vielä irvokkaampaa asiasta teki että tajusin juuri että mulla on sukat jalassa...
:stick:fami sen taas alotti, se pervo
No tässä vaiheessa on hyvä hypätä ketjuun taas mukaan...Huomasin just että kokkasin pataani alasti tuolla ja jammailin musiikin tahdissa... Tai epätahdissa...
Olisi tullut vuoden irvokkain video siitä.
:OFami perhana! Jos se vielä alottaa tälläsiä niin sen on näytettävä tissit.
Tiettekö sen olon, kun pitää istua sormiensa päällä ettei möläyttele kaikenlaisia juttuja. Se on se kun oppii tuntemaan muita