Jotain hyötyä olis sitten pienistä rinnoistaOlis kyllä tosi epänäppärä, eihän nuista sievistä soljistakaan näkyis mulla varmaan ku kaks alinta : / :snotty:
Jotain hyötyä olis sitten pienistä rinnoistaOlis kyllä tosi epänäppärä, eihän nuista sievistä soljistakaan näkyis mulla varmaan ku kaks alinta : / :snotty:
meeppä tiiä, tyttöhän joutuu kannattelemaan kannujaan käsilläänTuollaiset pallot pysyis varmaan hyvin paikoillaan
jaahs, heti aamusta jo tissejä hieroskellaan silimilleTuollaiset pallot pysyis varmaan hyvin paikoillaan
tuskin nuo keinotissit kauheena roikkuu.meeppä tiiä, tyttöhän joutuu kannattelemaan kannujaan käsillään
pitäs antaa roikkua vapaana että osais arvioida
taitaapa nuo tosiaan silarit olla mutta sanosin että ei kovin onnistuneettuskin nuo keinotissit kauheena roikkuu.
Tsekkaapas miten korkealla toi pullistuma on tissin yläosassa, ilman että varsinaisesti painaa edes tissejä. Ihan saletisti airbagit.
Eihän niissä toki vikaa ole, en minä sillä
aamenAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30192022:Kyllä vähäpukeisia tyttöjä kattelis enempiki
100x ennemmin pienet tissit ku kumikuulat |OTuollaiset pallot pysyis varmaan hyvin paikoillaan
emmä tie miksi ikinä pitäisi kenenkään valita moisten välillä vastentahtoisesti100x ennemmin pienet tissit ku kumikuulat |O
Kuulostavat kyllä epäilyttävästi samalle.Mulle tuli mieleen ettei vaan oisi sama kirjoittaja joka on luonut tyttöhahmon
on niitä silareita hyvännäkösiäki100x ennemmin pienet tissit ku kumikuulat |O
Ne kyllä tuntuu vähän ällöille.on niitä silareita hyvännäkösiäki
en pysty kiistää, en oo päässy tutkimaanNe kyllä tuntuu vähän ällöille.
Mä oon kyllä ehkä vähän samaa mieltä. Tai no emmä oikeen tiiä. Mun yhdellä läheisellä on silarit, eikä ne oo mitkään kauheet kumipallot. Mutta ittiäni varten en ottais. en varmaa ees silloinkaan, jos multa jouduttais leikkaa toinen pois. Mul on muutenki nää nii pienet, et kukaa varmaa ees huomais eroa100x ennemmin pienet tissit ku kumikuulat |O
Go rusinat! Alas munakoisot! (jotka tosin hakeutuvat alas luontojaankin)Pienet tissit kunniaan.
Jepjaahs, heti aamusta jo tissejä hieroskellaan silimille
Eihän tuollaiset edes roiku, täynnä silikoniameeppä tiiä, tyttöhän joutuu kannattelemaan kannujaan käsillään
pitäs antaa roikkua vapaana että osais arvioida