The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta.

Miksen mä saanu nukkua kua mua ois väsyttäny. Epistä. *haukotuuuus*

Nyt ku on heti aamutuimaan etitty kuravatteet ja muutki pitkät ulkovaatteet taas kaapeistaan, alkaa oikeesti oleen syksyinen olo. Enää ei voi hyppelehtiä aamusin pelkkä teeppari päällä, ku ei tarjene.

Eskarilainen viemään ja sit takasi kahvikupin ääreen. :)
 
Näin unen jossa Khal Drogo tuli sieppaamaan mut mukaansa!

Olin aivan lääpällään ja ready to go vaikka tyyppi meinas nirhata minun veljen :D
Sain puhuttua sen ympäri, ettei jättäis veljen vaimo raukkaa leskeks,
kun niillä on kymmenen pientä lasta ja koira. (oikeesti niillä on vaan viis) :rolleyes:

Ja kun Khal säästi niiden kaikkien hengen,
olin ihan varma että tämä tyyppi on aviomies materiaalia :D :heart:

 
Tällainenkin alkaa tänään. Jos siis esim kruttia ja miestä kiinnostaa.

Erikoisia aseita

Sons of Guns

Kutonen 18.00

Uudessa sarjassa kävellään sisään USA:n erikoisimpaan asekauppaan Red Jacket Firearmsiin. Se sijaitsee Baton Rougessa Louisianassa, jossa Will Hayden, hänen Stephanie-tyttärensä ja kumppanit tuunaavat, kunnostavat ja testaavat kaikenlaisia aseita. Kuten monista muistakin Discovery Channelin tosi-tv-sarjoista, myös tästä on tullut suosittu. Jenkeissä päättyi tänä keväänä jo viides kausi, ja kuudeskin on tulossa. Realitya katsellaan näin arkisin aina kaksi jaksoa peräkkäin.


Emmerdale niille jotka seuraavat

MTV 18.00

Jos kevään tapahtumat ovat jääneet unholaan, kannattaa jo aamupäivällä kello 10.10 alkaen katsoa uusintana perä perään esitettävät kaksi osaa. Uusiin juonenkäänteisiin päästään kiinni tutusti ja turvallisesti iltakuudelta ja luvassa on yhä edelleen tuplajakso.

Ensimmäisessä Declan hermostuu toden teolla nähdessään videolta, kuinka päälle käyvä Robbie on ollut härnätessään Katieta. Eipä aikaakaan, kun Declan saa niskaansa poikaansa naarasleijonan tavoin puolustavan Meganin. Kuka selviää kiistassa voittajana?

Jälkimmäisessä jaksossa Alexin pitäisi tehdä päätöksiä, sillä salasuhteen ylläpitäminen Victorian kanssa alkaa käydä voimille. Eroaminen Moirasta ottaa sekin silti koville. Lopulta Alex saa oppia, että epäröinti voi koitua kohtaloksi.
 
Viimeksi muokattu:
Näin unen jossa Khal Drogo tuli sieppaamaan mut mukaansa!

Olin aivan lääpällään ja ready to go vaikka tyyppi meinas nirhata minun veljen :D
Sain puhuttua sen ympäri, ettei jättäis veljen vaimo raukkaa leskeks,
kun niillä on kymmenen pientä lasta ja koira. (oikeesti niillä on vaan viis) :rolleyes:

Ja kun Khal säästi niiden kaikkien hengen,
olin ihan varma että tämä tyyppi on aviomies materiaalia :D :heart:
Nainen, sulla on ongelmia :LOL:
 
Morgensterniä vaan kaikille :wave:

Se on maanantai ja viikon kujeilujen aika :p. Ja johan se sitä rykäskin sitten, kuinkas muutenkaan. Ekaluokkalaisen pyynnöstä lähdin vielä juttelukaveriksi koulumatkalle. Ihana ipana, solisee kuin kevätpuro kun juttua riittää :D - toivottavasti siellä tunneilla saa muutkin suunvuoroa.

Koulun kulmilla sitten yhytin tuon isommankin. Suustani jäin siinä toviksi kiinni heittämään läppää poikien kavereille kun huomasin että tuossahan tuo isompikin on, näemmä.

Maansa myyneenä. Hartiat lysyssä. Ja voin sanoa, että kun on jo noissakin raameissa, niin se ryhtiveikottomuus on ihan älyttömän surkean näköistä. Syykin selvis - paras kaveri oli sitten perunut tämän päiväiset aikoja sitten sovitut hengailut koulun jälkeen ja vaihtanutkin kaveria lennossa toiseen.

Arvatkaas vaan oliko ilmassa pettymystä, karvasta katkeruutta ja tulikivien katkua?

Voi veljet.

Kattellaan sitten sitä fiilistä tuonnempana, voisin vaikka veikata aika suuria kertoimia sille, että männöö hankalaksi :snotty:

Että tämmöstä raamankaarta meillä :p
 
..eih, mä poistunkin tästä kaupoille kilpajuoksemaan kärryjeni kanssa paikallisten marttojen seuraan.


Jos vaikka saisin tänään muutoinkin isosti aikaseksi, tuossa jo yhden palvelu-/terapiapuhelun sain hoidetuksi - sen suomasta avusta nyt takuuseen mene mutta linjathan tässä on auki koko ajan - joten sitä tiiäkään mitä maanantaiksi vielä ehdinkään ;)

Pitäkää mukavata :) :wave:!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä