Mikä sanomassasi on erityisen radikaalia? En oikein saanut siitä kiinni aloituksesi tai kommenttiesi perusteella. Sekö, ettei naisten olisi hyvä mennä liikaa niille alueille, jotka ovat perinteisesti olleet miesten vahvuuksia? Ja mikä sitten on "liikaa"?
Itse olen ehkä siinä mielessä ns. perinteinen nainen, että olen melko lailla avuton kaiken teknisen kanssa, kuten autot, tietokoneet jne. Renkaat osaan vaihtaa ja tsekata autosta tietyt perusasiat, mutta esim. tietokoneen kanssa olen täysin avuton. Remppajuttujakaan en kovin hyvin hallitse, vaikka remontoituja neliöitä alkaa ympärillä olla jo ihan riittävästi. En siis todellakaan tallo miehen varpaita loistamalla näillä alueilla, mutta taidottomuus harmittaa minua itseäni. Konkreettista haittaa siitä ei ole vielä ollut, kun vierellä on mies, joka on hoitanut asiat. Jos kuitenkin joskus tulee eteen sellainen paikka, että pitäisikin pärjätä omin voimin, olen tietyissä jutuissa vähän heikoilla. Sen vuoksi olen sitä mieltä, ettei naisten kannata heittäytyä täysin avuttomiksi millään osa-alueilla vain miehistä egoa hivelläkseen, vaan pitää huolta siitä, että hanskaavat vähintäänkin arjen sujuvuuden kannalta tärkeät asiat. Ja olla myös esimerkkinä tyttärilleen siinä, ettei naisellinen tarkoita samaa kuin avuton.