The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla ei pysy huulipunat,en tiedä miksi. kiiltoa voin laittaa joskus mutta harvemmin sitäkään,ehkä jos menee jonnekin.Nekään pysy huulissa ollenkaan. apteeksista ostin värillisen huulirasvan niin se menee punasta.tosin se väri on liian punanen joten arastelen käyttää kun olen tällänen kalkkilaivan kapteeni. mutta onhan noita huulipunia ja kiiltoja silti.
 
Äitinikin ole sellainen että aina piti vähän punata huulia kuulos lähti :)
meillä taas äiti ei oo koskaan meikkaillut niin ehkä se on tarttunut muhunkin. kuitenkaan en jotain puuteria ja valokynää pidä meikkaamisena sillätavalla. silmiin en osaa laittaa mitään kun hieron silmiäni usein ja muutenkin lääpin naamaani niin ei siinä mikään meikki edes pysyis.
 
Mulla ei pysy huulipunat,en tiedä miksi. kiiltoa voin laittaa joskus mutta harvemmin sitäkään,ehkä jos menee jonnekin.Nekään pysy huulissa ollenkaan. apteeksista ostin värillisen huulirasvan niin se menee punasta.tosin se väri on liian punanen joten arastelen käyttää kun olen tällänen kalkkilaivan kapteeni. mutta onhan noita huulipunia ja kiiltoja silti.
Mä käytän Rainbown rose&shine- huulirasvaa. Se on vaaleaa ja melko huomaamatonta. Tykkään, mutta niin tykkää valitettavasti lapsetkin. Taas oli yksi tuubi syöty...mutta onneksi tuo on halpaa.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä