The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Itse varmaan miettisin tapahtuisiko se munkin aikana.
Toki eihän sitä voi tietää kenestäkään pettääkö mutta jos tietäisin.



Tuli vain mieleen kun yksi tuttu piti salasuhdetta vuoden ja jos itse kuulisin että on noin tehnyt kun jonkun tapaisin niin en tiedä osaisiko sitä luottaa toiseen.
Mun tuttavapiirissä on ollut jos jonkunmoista pettämistarinaa ja oon likeltä päässyt seuraamaan tapahtumia molemmista näkökulmista - niin on tullut huomattua että syy pettämiselle ei ole aina helppo ja yksiselitteinen, eikä merkki kusipäisyydestä. En kannata pettämistä, mutta syitä on monia ja osa ihan inhimillisiäkin.
Vaikka toki jos jonkunmoisia kusipäitäkin joukkoon mahtuu, tilanteesta pitäis kuitenkin tietää niin paljon enemmän että voisi tuomita.

Mutta tosiaan, en sen perusteella lähtis ketään dumppaamaan jos muuten on kiva tyyppi. Enkä jotenkin osasi pelätä etukäteen tulevani petetyksi, sitä murehtisin vasta sitten jos niin kävisi.
 
Mun tuttavapiirissä on ollut jos jonkunmoista pettämistarinaa ja oon likeltä päässyt seuraamaan tapahtumia molemmista näkökulmista - niin on tullut huomattua että syy pettämiselle ei ole aina helppo ja yksiselitteinen, eikä merkki kusipäisyydestä. En kannata pettämistä, mutta syitä on monia ja osa ihan inhimillisiäkin.
Vaikka toki jos jonkunmoisia kusipäitäkin joukkoon mahtuu, tilanteesta pitäis kuitenkin tietää niin paljon enemmän että voisi tuomita.

Mutta tosiaan, en sen perusteella lähtis ketään dumppaamaan jos muuten on kiva tyyppi. Enkä jotenkin osasi pelätä etukäteen tulevani petetyksi, sitä murehtisin vasta sitten jos niin kävisi.
Ei ole ei. Ja onhan se vähän eri asia ehkä pettää kerran mutta jos useammin saman tai muun kanssa : /
Mutta itse en vain sellaista hyväksy oli syy sitten mikä tahansa. Ja tiedän että itse en sellaista tekisi, jäisi "kaiveleen" omaan päähäni.
Vanha suhde alta pois ja sitten uutta.
Tämä minun mielipide.

Ja kun täällä palstallakin monesti kysellään kertoisitko kaverillesi jos tietäisit niin itse haluaisin että mulle kerrottaisiin jos muta petettäis.


Tämä tuttu jäi sitten kiinni ja toinen osapuoli laittoi seuraavana päivänä asuntopaperit ja eropaperit. Toinen pari jäi yhteen vaikka olivat suunnitelleet yhteistä tulevaisuutta tämän toisen osapuolen kanssa.
Mutta tosiaan vuoden tapailivat ja näkivät toisiaan muissa kaupungeissa.
En tod. huolisi jos kertoisi erotarinansa.
 
Joo, eihän se kivaa olekaan.
Mulla puhelin aina äänettömällä yöt :D
mä en uskalla pitää äänetömällä kun pelkään että jos on äänettömällä ja sit yöllä sattuu jotain ja mulle yritetään soittaa niin ei kukaan saa kiinni kun nukun ja puhelin äänettömällä. mutta eipä nyt mitään ylimääräsiä yöllisiä soittoja/tekstareita taida tulla tällä hetkellä muutenkaan.
 
kahvikirahvi
En haluais jatkaa suhdetta jos paljastuis salasuhde mun selkäni takana. Tähän väliin toistan mitä sanoin aiemminkin, en usko että potentiaalisen kumppanin pettämistausta vaikuttais päätökseen alkaa seurustelemaan tai olla alkamatta. Mie oon mielestäni sellainen että pidän ihmisestä niin kauan kunnes löytyy syy olla pitämättä.

Mutta mistään yhdestä kerta-/kännipanosta en haluais tietää ollenkaan, hyh. Onnellisempi olisin ilman semmoista tietoa.
 
mä en uskalla pitää äänetömällä kun pelkään että jos on äänettömällä ja sit yöllä sattuu jotain ja mulle yritetään soittaa niin ei kukaan saa kiinni kun nukun ja puhelin äänettömällä. mutta eipä nyt mitään ylimääräsiä yöllisiä soittoja/tekstareita taida tulla tällä hetkellä muutenkaan.
Mulla "pääsee" muutama numero läpi soitolla jotka olen laittanut.
Ja sitten ollut värinäkin siinä.
 
En haluais jatkaa suhdetta jos paljastuis salasuhde mun selkäni takana. Tähän väliin toistan mitä sanoin aiemminkin, en usko että potentiaalisen kumppanin pettämistausta vaikuttais päätökseen alkaa seurustelemaan tai olla alkamatta. Mie oon mielestäni sellainen että pidän ihmisestä niin kauan kunnes löytyy syy olla pitämättä.

Mutta mistään yhdestä kerta-/kännipanosta en haluais tietää ollenkaan, hyh. Onnellisempi olisin ilman semmoista tietoa.
Mä kyllä miettisin että jos se tapahtuisi itsellekin. Ei voi mitään.

Ja monesti miettinyt niitäkin pareja jotka alkaa seurusteleen ja molemmat pettäneet kumppaneitaan että miten ne voi "luottaa" ettei sitä tapahdu uudestaan.
Kun kerran pettämisellä molempien suhde alkanut.

Mutta näissä ei ole yhtä oikeaa tietä, jokainen ajattelee miten ajattelee asiasta :)
 
mun puhelimessa tuskin sellasia saa kun on tollanen vanhanaikanen puhelin eikä mikään älypuhelin.
Vanhaa mäkin pidin värinällä. Olisin herännyt siihen tarvittaessa jos soinut olisi. Viestistä en niin tiedä.
Enkä tiedä onko kaikissa puhelimissa tuota että voi määrittää jotkut numerot.

Ja joo, kyllä 5 tunnissa voi nälkä tulla, riippuen mihin aikaan soitto tulee ja koska syönyt viimeksi :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä