sda
Sulla on oikeus sun mielipiteeseen.Ihan hullua abortin puolustaminen sen takia, että "lapsella on oikeus syntyä toivottuna". Mitvit?! Mun mielestä lapsella on oikeus SYNTYÄ ja piste.
Ja mulla mun.
Sulla on oikeus sun mielipiteeseen.Ihan hullua abortin puolustaminen sen takia, että "lapsella on oikeus syntyä toivottuna". Mitvit?! Mun mielestä lapsella on oikeus SYNTYÄ ja piste.
Meneekö lapsen oikeus syntyä sen edelle, että lapsella on oikeus vanhempiin, joilla on fyysiset (riittävä terveys, ei päihderiippuvuuksia tms..), psyykkiset (henkistä jaksamista ja mielenkiintoa aloittaa vauvarumba uudelleen), taloudelliset (talous ei jo valmiiksi sosiaalitukien varassa tai siinä ja siinä pärjäämisen rajoilla) ja sosiaaliset (riittävä turvaverkko jne) edellytykset hoitaa häntä ja kasvattaa hänestä täyspäinen ihminen?Ihan hullua abortin puolustaminen sen takia, että "lapsella on oikeus syntyä toivottuna". Mitvit?! Mun mielestä lapsella on oikeus SYNTYÄ ja piste.
Kuulehan, niitä vahinkoraskauksia tulee paljon asiallisesta ehkäisystä huomatta.Viola: vanhemmilla on oikeus päättää huolehtiiko ehkäisystä vai ei. Oikeus syntyä ja elää menee todellakin kaiken edelle!
Olen samaa mieltä, mutta nyt olikin puhe abortista eli raskauden keskeytyksestä.Alkuperäinen kirjoittaja voi kyllä.;30187409:Oikeus ELÄÄ menee todellakin kaiken muun edelle. Ilman sitähän ei missään muissakaan oikeuksissa oo mieltä!
Hups, olinkin 33v kun kuopus syntyi.Meidän kuopus syntyi muutamaa kuukautta ennen kuin täytin 33v, joten yllättynyt olisin jos imetysaikana olisin heti raskaaksi tullut. Lapsiluku toistaiseksi täynnä mutta toki sitä olisi tuossa tilanteessa pitänyt miettiä. Ikää en näe ongelmana.
Toivottavasti tää oli sairasta pilaa?! Uskomatonta että lapsettomuudesta kärsivä voi edes ajatella noin! Ja sit pitää kuitenkin väenväkisin lapsia tehdä, ihankuin ne olisi jotain tehdastuotantoa: meille 3 kiitos ja loput roskiin.No abortin todellakin, tuossa vaiheessa jos nyt en ihan sekoa, lapset on jo aikaa sitten tehty. Saisi nyt se kolmas alkunsa niin se olisi siinä.
Oikeus ELÄÄ on määritelty niille, jotka jo ELÄVÄT tai ovat ELINKELPOISIA. Tämän asian voi tarkista mm. Suomen lainsäädännöstä.Alkuperäinen kirjoittaja voi kyllä.;30187409:Oikeus ELÄÄ menee todellakin kaiken muun edelle. Ilman sitähän ei missään muissakaan oikeuksissa oo mieltä!
Tämä olisikin paras vaihtoehto monelle aborttia harkitsevalle! Suosittelen!Tappaisin itseni!!
Mitähän nauramista noin vakavissa asioissa on? Ei taida joka ruuvi löytyä...Hyvä yritys, mutta kannattaa keksiä jo uusi keino loukata.
Murha on rikos. Abortti ei ole rikos.Jenis: oikeus saada elämä-> oikeus elää. Älä nussi pilkkua, murha se on ja sitä pahempi, jos syy on oma itsekkyys ja suoranainen tyhmyys (oops, eikö ne varmat päivät toimikaan jne. idiootit).