Mies tuli kotiin baarista sormus taskussa.

  • Viestiketjun aloittaja Mitä pitäisi ajatella?
  • Ensimmäinen viesti
Blue
[QUOTE="mielipide";30186718]En tiedä jättämisestä mutta asiaa on selviteltävä. Ainakin on ottanut sormuksen pois ollakseen tyrkyllä ja valehdellut asiasta kysyttäessä. Tutkisin puhelimen, lompakon, taksikuitit yms. Kokisin että mulla on siihen oikeus.[/QUOTE]

:O

Okei, no mun on nyt ehkä ymmärrettävä tässä kohtaa että kaikilla ei ole yhtä hyvää parisuhdetta kuin mulla. Muuten ei mahdu mun ajatusmaailmaani mitenkään että miksi joku katsoisi oikeudekseen tehdä noin...
 
  • Tykkää
Reactions: Volmiira
"mielipide"
Sulla on blue sitten erilainen yksilö omanasi =) Oon nähnyt miespuolisten kavereiden kännisiä toilailuja ja eivät huomaa esim. verta vuotavaa haavaa päässään, nyrkillä vinoon lyötyä nenää ja ensiavun tarvetta, eivät ommeltavia tikkejä kun itse nautittu "puudutus" vaikuttaa. jne jne
 
"mielipide"
Aiemmassa parisuhteessani olisin samaa mieltä sinun kanssasi blue ja uskoisin varmaan aikalailla kaikenlaiset selitykset koska luotto olisi niin vahva. Nykyisessä suhteessa luottamus ei ole lähelläkään samaa tasoa eikä sille enää ikinä pääsekkään, pettämisen takia. Ja tässä suhteessani tutkisin kaiken käsiini saamani tiedon että pystyisin saamaan totuuden selville. Tämän pohjallta tekisin päätöksen jatkanko tässä vai en. Tätä kirjoittaessa huomaa itsekin että asiat eivät ole niinkuin pitää mutta peruutusnappia ei ole..
 
aaapee
Mitä se mies nyt on tehnyt sellaista että se olisi heti jätettävä?

Mä en nyt ymmärrä taas tätä "joo, saatanan sika otti sormuksen pois, jätä se!"-mentaliteettiä täällä....

Mä olen hyvin ehdoton siitä että mua ei petetä. Mutta ei sormuksen ottaminen juhliessa pois ole vielä lähelläkään sitä että alkaisin laukkua pakkaamaan...
Jops lähtee ulos sillä ajatuksella, että on vapailla markkinoilla niin sillon saa mitä tilaa. Ei mua kiinnosta olla ihmisen kanssa joka haluaa jotain muuta elämää.
 
Blue
[QUOTE="mielipide";30186736]Sulla on blue sitten erilainen yksilö omanasi =) Oon nähnyt miespuolisten kavereiden kännisiä toilailuja ja eivät huomaa esim. verta vuotavaa haavaa päässään, nyrkillä vinoon lyötyä nenää ja ensiavun tarvetta, eivät ommeltavia tikkejä kun itse nautittu "puudutus" vaikuttaa. jne jne[/QUOTE]

Eiköhän jokainen miespuolinen tuohon pysty, myös omani. Silti monesti jo taksissa kotiin tulleessaan keräilee sormuksiaan pois sormista ettei unohda ottaa niitä. Saati jos on kätensä loukannut.

Mutta joo, ehkä lakkaan ihmettelemästä. Eihän kyseessä kuitenkaan ole mun perheeni rikkoutuminen noin pienestä. Silti vähän mietityttää että mikä on teidän muiden motiivi tässä asiassa kun noin hanakasti lyötte lisää löylyä ap:n kuohuihin sen sijaan että rauhoittelisitte ottamaan ensin asiasta selvää ja juttelemaan.
 
  • Tykkää
Reactions: Volmiira
"laalaa"
Sä olet jättämässä miestä vain tämän tähden etkä aio edes kysyä miksi sormus oli taskussa?

No ehkä parempikin, jos suhde on noin heikoissa kantimissa. Luottamus on suhteen kulmakivi ja jos sitä ei ole, ei suhde pitkälle pötki muutenkaan.

Miksi miehen housut olivat lattialla? Mä en koskaan ole ymmärtänyt että aikuiset ihmiset jättävät vaatteensa lojumaan lattialle :D Tällä ei nyt ollut mitään tekemistä asian kanssa, kunhan ihmettelin.
 
[QUOTE="mielipide";30186706]Aika harva mies ajattelee kännisenä kaatuessaan ensimmäisenä että otanpa sormuksen pois jos sormet turpoaa. Tai että pelkästäänkin sormet turpoaa juodessa, otanpa tän pois. En voi sanoa tietäväni yhtäkään miestä joka näin menettelisi tai että niille edes tulisi moinen mieleen!? Ainut selitys joka voisi mennä läpi on saunailta jossa on riisuttu sormus ettei mene hukkaan (jos esim.uimassakin käyty)

Annoit miehelle mahdollisuuden miettiä asialle selitystä kun kysyit asiaa jo aiemmin mutta keksi silti aika huonon.

Volmiiralle, ei välttämättä ole pettänyt mutta ajatuksissa se luultavasti on ollut. Ja selitys oli kyllä tosi huono![/QUOTE]Missään kohtaa ei kyllä ole ollut vielä sellaisi merkkejä että ajatus olisi ollut nussia vierasta.
 
aaapee
[QUOTE="laalaa";30186781]Sä olet jättämässä miestä vain tämän tähden etkä aio edes kysyä miksi sormus oli taskussa?

No ehkä parempikin, jos suhde on noin heikoissa kantimissa. Luottamus on suhteen kulmakivi ja jos sitä ei ole, ei suhde pitkälle pötki muutenkaan.

Miksi miehen housut olivat lattialla? Mä en koskaan ole ymmärtänyt että aikuiset ihmiset jättävät vaatteensa lojumaan lattialle :D Tällä ei nyt ollut mitään tekemistä asian kanssa, kunhan ihmettelin.[/QUOTE]

Kysynhän mä miks oli ottanu sormuksen pois.
 
"Vieraana"
Tän siitä saa, kun ottaa itelee miehen joka on aikaisemissakin suhteissa pettäny. Loppujen lopuksi se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Onhan ne lapsettomat kiinnostavampia.
Nyt on vaa paska tilanne erota joten ei kai tässä voi kuin olla kämppiksinä kunnes asuin ja lapsenhoito kuviot saadaa järjestettyä.
Helpostihan se noin on. Kannattaa toki jutella mutta ei uskoa lapsellisia selityksiä. Harvoin sormet turpoaa yhtäkkiä kun pahimmat helteetkin jo ohi. Miksi lapsettomat olis kiinnostavampia, yleensähän miehet haluaa naisen jolla on lapsia.
 
äaaaapeeee
[QUOTE="Vieraana";30186810]Helpostihan se noin on. Kannattaa toki jutella mutta ei uskoa lapsellisia selityksiä. Harvoin sormet turpoaa yhtäkkiä kun pahimmat helteetkin jo ohi. Miksi lapsettomat olis kiinnostavampia, yleensähän miehet haluaa naisen jolla on lapsia.[/QUOTE]

Niiden kanssa voi mennä ja touhuta millon ja miten huvittaa.
 
juoppo varmaan
Jaa.... aimakin mulla molempien käsien sormet turpoo kun alkaa ottaa kunnolla viinaa. Siis niin paljon ettei sormus edes lähtisi loppuillasta. Siksi monasti otan sormukset pois, jos tarkoitus on ottaa tappiin saakka. Näyttää pikkasen hölmoltä, kun sormus "uppoaa" sormeen illan pikkutunteina.
 
sdfsd
Eiköhän jokainen miespuolinen tuohon pysty, myös omani. Silti monesti jo taksissa kotiin tulleessaan keräilee sormuksiaan pois sormista ettei unohda ottaa niitä. Saati jos on kätensä loukannut.

Mutta joo, ehkä lakkaan ihmettelemästä. Eihän kyseessä kuitenkaan ole mun perheeni rikkoutuminen noin pienestä. Silti vähän mietityttää että mikä on teidän muiden motiivi tässä asiassa kun noin hanakasti lyötte lisää löylyä ap:n kuohuihin sen sijaan että rauhoittelisitte ottamaan ensin asiasta selvää ja juttelemaan.
Mua ainakin ärsyttää, jos näen että mies valehtelee ummet lammet ja nainen uskoo sinisilmäisenä kaiken. Joko siksi, että ihan oikeesti on niin sinisilmäinen tai siksi, ettei vaan yksinkertaisesti halua myöntää totuutta. Missään nimessä en iloitse siitä, että jonkun tuntemattoman parisuhde rikkoontuu ja tulee sydänsuruja (jos sitä vihjaat).

Sitä paitsi ap oli nimenomaan kysynyt asiasta, ja mies ei vastannut mitään. Ja sitten keksi huonon selityksen. Sinäkö uskoisit tuota sitten?
 
Vahvasti on tuo sitä mieltä, että ei ole ollut baarissa ilman sormusta.
Nii varmaa...
Kerran et luota mieheesi, ja olet noin varma että hän nai kaikkia. lähde litomaan. Tuo että se ei onnistu ja muu paska mitä keksit on vain tekosyy. Jos oikeasti haluat erota, siihen ei keksitä tekosyitä, ainakaan noin huonoja kuin sinulla.

Ja tuolla asenteella et tule ikinä elämässäsi saamaan kunnon parisuhdetta.
 

Yhteistyössä