Mies tuli kotiin baarista sormus taskussa.

  • Viestiketjun aloittaja Mitä pitäisi ajatella?
  • Ensimmäinen viesti
sdfg
Kysy siltä. Jos se vastaa _miettimättä_ "no kun sormet turpoo!" niin sit voisin ehkä uskoa tuohon selitykseen. (voihan se silti olla valmiiksi mietitty selitys siltä varalta jos akka saa kiinni)
 
aaapee
[QUOTE="...";30186566]Mikä selitys

:LOL:


Petollisuuden lisäksi miehes on tyhmä.[/QUOTE]

Kyllä se kaatunu on, mutta ei ole loukannu vasenta kättä joten aika erikoinen selitys.
 
aaaapeeee
Miksi et voi erota?lapsen ikä?
Mä oon maksanu tän kämpän takuuvuokran ja mulla ei olisi tähän yksin varaa. Mies ei suostuisi muuttamaan ensiksi pois (ei sille kukaa kämppää anna) jotta saisin sen takuun itelleni.
Työajatkin ovat minulla sellaiset etten tällä hetkellä pysty viemään lasta hoitoon ja jos saan uuden duunin niin en pysty hakemaan lasta hoidosta.

Tässä sitä ollaan jumissa.
 
tp.
Mä oon maksanu tän kämpän takuuvuokran ja mulla ei olisi tähän yksin varaa. Mies ei suostuisi muuttamaan ensiksi pois (ei sille kukaa kämppää anna) jotta saisin sen takuun itelleni.
Työajatkin ovat minulla sellaiset etten tällä hetkellä pysty viemään lasta hoitoon ja jos saan uuden duunin niin en pysty hakemaan lasta hoidosta.

Tässä sitä ollaan jumissa.
Jätä lapsi miehelle.
 
Miksi miehen selitys ei voi olla tosi? Kaatunut, ottanut sormuksen pois jos satuttanut sormensa. Ihan järkeen käyvää.
Miksi aina pitää olla varmasti pettänyt?
Ettekö te todella luota puolisoihinne yhtään?!?!
 
"mielipide"
Aika harva mies ajattelee kännisenä kaatuessaan ensimmäisenä että otanpa sormuksen pois jos sormet turpoaa. Tai että pelkästäänkin sormet turpoaa juodessa, otanpa tän pois. En voi sanoa tietäväni yhtäkään miestä joka näin menettelisi tai että niille edes tulisi moinen mieleen!? Ainut selitys joka voisi mennä läpi on saunailta jossa on riisuttu sormus ettei mene hukkaan (jos esim.uimassakin käyty)

Annoit miehelle mahdollisuuden miettiä asialle selitystä kun kysyit asiaa jo aiemmin mutta keksi silti aika huonon.

Volmiiralle, ei välttämättä ole pettänyt mutta ajatuksissa se luultavasti on ollut. Ja selitys oli kyllä tosi huono!
 
Blue
Mitä se mies nyt on tehnyt sellaista että se olisi heti jätettävä?

Mä en nyt ymmärrä taas tätä "joo, saatanan sika otti sormuksen pois, jätä se!"-mentaliteettiä täällä....

Mä olen hyvin ehdoton siitä että mua ei petetä. Mutta ei sormuksen ottaminen juhliessa pois ole vielä lähelläkään sitä että alkaisin laukkua pakkaamaan...
 
  • Tykkää
Reactions: Volmiira
"mielipide"
En tiedä jättämisestä mutta asiaa on selviteltävä. Ainakin on ottanut sormuksen pois ollakseen tyrkyllä ja valehdellut asiasta kysyttäessä. Tutkisin puhelimen, lompakon, taksikuitit yms. Kokisin että mulla on siihen oikeus.
 
Blue
[QUOTE="mielipide";30186706]Aika harva mies ajattelee kännisenä kaatuessaan ensimmäisenä että otanpa sormuksen pois jos sormet turpoaa. Tai että pelkästäänkin sormet turpoaa juodessa, otanpa tän pois. En voi sanoa tietäväni yhtäkään miestä joka näin menettelisi tai että niille edes tulisi moinen mieleen!? Ainut selitys joka voisi mennä läpi on saunailta jossa on riisuttu sormus ettei mene hukkaan (jos esim.uimassakin käyty)

Annoit miehelle mahdollisuuden miettiä asialle selitystä kun kysyit asiaa jo aiemmin mutta keksi silti aika huonon.

Volmiiralle, ei välttämättä ole pettänyt mutta ajatuksissa se luultavasti on ollut. Ja selitys oli kyllä tosi huono![/QUOTE]

Mun mies ajattelee. Ja enemmän ihmeissäni olisi jos ei ajattelisi noin.
 
  • Tykkää
Reactions: Volmiira
tp.
Mitä se mies nyt on tehnyt sellaista että se olisi heti jätettävä?

Mä en nyt ymmärrä taas tätä "joo, saatanan sika otti sormuksen pois, jätä se!"-mentaliteettiä täällä....

Mä olen hyvin ehdoton siitä että mua ei petetä. Mutta ei sormuksen ottaminen juhliessa pois ole vielä lähelläkään sitä että alkaisin laukkua pakkaamaan...
Ap.n mies ei kuulosta luotettavalta koska pettänyt ennenkin entisiä kumppaneitaan ja ap.n ja miehen suhde alkanut pettämisestä.
 
Mun mies ei koskaan ole sormuksia käytänyt, eikä käytä. Mut hassua on se että hän kyllä tykkää siitä, että minulla on sormus...:whistle:

Molemmilla on sellainen työ että sormukset ovat tiellä..toisinaan etsin sormuksia useammasta eri työpaikasta.. hahhhaaahah.miltä tääkin kuulostaa buahhahahha.. siis en harrasta maailman vanhinta ammattia..:LOL:

Jos vaivaa kysy suoraan.... se on sun miehesi ja tämä on asia on loukannut sinua.
 

Yhteistyössä