Mikä selitysTökkösin sitä ja sano että otti sen pois kun kaatu pyöräkellarissa.
Nii mä kysyin asiaa ekan kerran kuudelta ku se kävi vesassa tai oikeestaan sanoin et "ei taida olla montaa syytä miks sormus pitää ottaa baarissa pois". Se ei sanonu sillon mitää asiaan.Aika hyvä selitys mut täytyy muistaa että jos mies on rutinoitunut kaksinaamaisuureen niin hoksottimet varmaa toimii aika nopeasti krapulassakin
Mä oon maksanu tän kämpän takuuvuokran ja mulla ei olisi tähän yksin varaa. Mies ei suostuisi muuttamaan ensiksi pois (ei sille kukaa kämppää anna) jotta saisin sen takuun itelleni.Miksi et voi erota?lapsen ikä?
Jätä lapsi miehelle.Mä oon maksanu tän kämpän takuuvuokran ja mulla ei olisi tähän yksin varaa. Mies ei suostuisi muuttamaan ensiksi pois (ei sille kukaa kämppää anna) jotta saisin sen takuun itelleni.
Työajatkin ovat minulla sellaiset etten tällä hetkellä pysty viemään lasta hoitoon ja jos saan uuden duunin niin en pysty hakemaan lasta hoidosta.
Tässä sitä ollaan jumissa.
En halua niin tehdä.Jätä lapsi miehelle.
Nääh, kosto parasta tarjoiltuna kylmänä.Tänään lähdet bilettämään ja pettämään miestäsi. Mies saa hoitaa lapsen.
Älä vaan ala kynnysmatoksi.Nääh, kosto parasta tarjoiltuna kylmänä.
Sillä on oikea käsi kipeenä ei vasen.Miksi miehen selitys ei voi olla tosi? Kaatunut, ottanut sormuksen pois jos satuttanut sormensa. Ihan järkeen käyvää.
Miksi aina pitää olla varmasti pettänyt?
Ettekö te todella luota puolisoihinne yhtään?!?!
Ap.n mies ei kuulosta luotettavalta koska pettänyt ennenkin entisiä kumppaneitaan ja ap.n ja miehen suhde alkanut pettämisestä.Mitä se mies nyt on tehnyt sellaista että se olisi heti jätettävä?
Mä en nyt ymmärrä taas tätä "joo, saatanan sika otti sormuksen pois, jätä se!"-mentaliteettiä täällä....
Mä olen hyvin ehdoton siitä että mua ei petetä. Mutta ei sormuksen ottaminen juhliessa pois ole vielä lähelläkään sitä että alkaisin laukkua pakkaamaan...