Mies tuli kotiin baarista sormus taskussa.

  • Viestiketjun aloittaja Mitä pitäisi ajatella?
  • Ensimmäinen viesti
On muuten todella mielenkiintoista tai koomista että otetaan sormus pois varsinkin kesällä tai kesän jälkeen, harvassa ovat ne ihmiset joille ei ole sormuksesta syntynyt rusketusrajat joten se sormus on sormessa vaikka ei ole. Tosin sittenhän voi itkeä että kun juuri erottiin ja saa pillua ihan säälistä lohdutukseksi.

Joo, ei liittynyt aiheeseen. Tuli vain mieleen kun olen seurannut näitä tarinoita baareissa ja tansseissa. Todella säälittäviä tapauksia.
 
Rainer
Mulla turpoo sormet kun juon viinaa liikaa, usein otan siis kaikki 12 sormusta pois jossain vaiheessa iltaa ettei tartte aamulla sormia napsia katki.

Pari noista on niin isoja että voi pudota, ne otan pois ettei huku.

Välillä mennään kanssa sellaisiin piireihin juomaan että otan pois kun ei uskalla pitää, varastavat vielä.

Kerran mentiin hohtokeilaamaan, piti ottaa pois, ainakin peukalon sormus oli tosi paljon tiellä.

Yhden kerran otin pois kun tiesin että ystävä oli aika varaton, en halunnut leveillä kullalla.

Välillä otan baari illan aikana pois kun tilat ei ole aina kovin hygieenisiä, sormukset kerää esimerkiksi vessasta paljon bakteereita.

Välillä ryypätessä kantasormukset tarttuu kiinni, enkä tarkota esterin hametta vaan ihan poikien kanssa painiessa, parempi ottaa pois ajoissa.

Onhan niitä muitakin syitä, mutta noita nyt useimmin on ollut syynä.
 
"hupsis"
Me on miehen kanssa oltu yhdessä kohta 20v. Molemmilla työ sellainen ettei sormusta voi pitää, joten siinä se sitten on vuosien saatoa jäänyt molemmilta sormista pois. Silti ollaan tosi onnellisia eikä ole mitään pettämisjuttuja.
Muistan kun aikoinani ihmettelin miksei vanhempani käytä sormusta ja äiti ylipäätään juurikaan koruja paitsi juhlissa. Nyt huomaa olevansa itse samanlainen...

Ei siis ihan aiheeeen tää vastaus mutta eihän pelkkä sormus kerro sitoumuksesesta. En oo ees ajatellut että joku katsois sormuksesta että onko toinen varattu vai ei...tosin eipä me käydä kumpikaan edes baareissa...
 
aaapee
[QUOTE="hupsis";30186490]Me on miehen kanssa oltu yhdessä kohta 20v. Molemmilla työ sellainen ettei sormusta voi pitää, joten siinä se sitten on vuosien saatoa jäänyt molemmilta sormista pois. Silti ollaan tosi onnellisia eikä ole mitään pettämisjuttuja.
Muistan kun aikoinani ihmettelin miksei vanhempani käytä sormusta ja äiti ylipäätään juurikaan koruja paitsi juhlissa. Nyt huomaa olevansa itse samanlainen...

Ei siis ihan aiheeeen tää vastaus mutta eihän pelkkä sormus kerro sitoumuksesesta. En oo ees ajatellut että joku katsois sormuksesta että onko toinen varattu vai ei...tosin eipä me käydä kumpikaan edes baareissa...[/QUOTE]

Onhan se vähän epäilyttävää jos se baarireisulla otetaan nimenomaan pois.
 
Blue
Mä otan tosi usein sormukset pois kesken illan, tai sitten en laita alunperin ollenkaan. Mulla turpoo sormet.

Kas kun mua ei olla vielä kertaakaan kuulusteltu seuraavana aamuna...
 
mies1harm.
Sormushan yleensä kylläkin houkuttaa suomalaisnaisia. En tiedä mistä johtuu, sillä en minä voisi suosia sormusta kantavia naisia.

Aivan kuin miehet olisivat sellaisia, että huolisivat jokaisen kiinnostuneen. Siis: jos ei ole rengastettua kumppania, kyseessä jotenkin huonompi mies. Onko "vähän" vanhentunutta. Mies ei ole mikään kasvoton paneskelija, vaan yksilö kuten nainenkin, omine haluineen ja toiveineen.

Joissain asioissa mies ja nainen ovat lähellä toisiaan, mutta taas joissain, kuten tässä, vielä omituisen kaukana ja nää "päivitykset" on tekemättä suomifeministeiltäkin valitettavasti. En usko tuollaisen ajattelutavan olevan muualla yleinen. Uskon näkemyksen syntyneen II MS yhteydessä.
 
aaapeee
Tän siitä saa, kun ottaa itelee miehen joka on aikaisemissakin suhteissa pettäny. Loppujen lopuksi se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Onhan ne lapsettomat kiinnostavampia.
Nyt on vaa paska tilanne erota joten ei kai tässä voi kuin olla kämppiksinä kunnes asuin ja lapsenhoito kuviot saadaa järjestettyä.
 
aaapee
Ja ei ole miehellä koskaan sormet turvonnu, tää on eka karta kun ottaa sormuksen pois. Tai mistä minä tiedän monesko kerta, oli tosi humalassa kun tuli kotiin et tais unohtaa laittaa sen takas.
 
Blue
Tän siitä saa, kun ottaa itelee miehen joka on aikaisemissakin suhteissa pettäny. Loppujen lopuksi se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Onhan ne lapsettomat kiinnostavampia.
Nyt on vaa paska tilanne erota joten ei kai tässä voi kuin olla kämppiksinä kunnes asuin ja lapsenhoito kuviot saadaa järjestettyä.
Ehdottomasti otat heti alkuun sen asenteen että mitään muuta selitystä ei voi olla!!! Saatanan paska mies!!

Noin se suhde pysyy kunnossa.... *päänpuisteluhymiö*
 
"ttt"
Tän siitä saa, kun ottaa itelee miehen joka on aikaisemissakin suhteissa pettäny. Loppujen lopuksi se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Onhan ne lapsettomat kiinnostavampia.
Nyt on vaa paska tilanne erota joten ei kai tässä voi kuin olla kämppiksinä kunnes asuin ja lapsenhoito kuviot saadaa järjestettyä.

Toki ei kannata mieheltä kysyä asiaa ja keskustella siitä miksi on näin toiminut
 
Blue
Ja ei ole miehellä koskaan sormet turvonnu, tää on eka karta kun ottaa sormuksen pois. Tai mistä minä tiedän monesko kerta, oli tosi humalassa kun tuli kotiin et tais unohtaa laittaa sen takas.
Ja se että ei ole ennen turvonneet ei tarkoita sitä etteikö nyt ole voinut. varsinkin jos on ihan tinat ollut... Mutta joo, ihan oman raivosi siellä saat keittää ja heti ajatella pahinta. Ei se multa pois ole.
 
vier as
[QUOTE="hupsis";30186490]Me on miehen kanssa oltu yhdessä kohta 20v. Molemmilla työ sellainen ettei sormusta voi pitää, joten siinä se sitten on vuosien saatoa jäänyt molemmilta sormista pois. Silti ollaan tosi onnellisia eikä ole mitään pettämisjuttuja.[/QUOTE]

Mulla myös sellainen työ, etten voi pitää sormusta. Töissä otan pois sormukset ja kellon, mutta töistä lähtiessä laitan ne aina takaisin. Mies pitää sormusta aina. Yhdessä ollaan oltu 19 vuotta.
 
aaapee
[QUOTE="ttt";30186528]Toki ei kannata mieheltä kysyä asiaa ja keskustella siitä miksi on näin toiminut[/QUOTE]

Luuletko sä että se mulle totuuden kertos? Mä olen ollut se toinen nainen ja tiedän, että tämä yksilö valehtelee vaikka aseella osoittaisi.
 
mies1harm.
Luuletko sä että se mulle totuuden kertos? Mä olen ollut se toinen nainen ja tiedän, että tämä yksilö valehtelee vaikka aseella osoittaisi.
Silti mies kai on ihana kun hänet kumppaniksesi valitsit? :)

Naiset... Miehet valitsevat kumppaninsa keskimäärin enemmän järkeä käyttäen. Järjettömyys kuuluu naiselle sukupuolena toki. Mutta joskus se aikaansaa ongelmia.
 

Yhteistyössä