Mun itsetunossa ei ole mitään vikaa.Alkuperäinen kirjoittaja Niinpä..;30186495:Enemmän tuo sormuksen ihmettely kertoo nyt naisen itsensä epävarmuudesta, onkohan itsetunto oikein kunnossa.
Nostin sen housut lattialta ja tyhjensin taskut ettei lattialle tipu sytkäriä tai kolikoita.Tippuko se sieltä taskusta vai teitkö etsinnän?
Iske sormus pöydälle ja kehota ens kerran peittämään jälkensä vähän huolellisemmin
Ehdottomasti otat heti alkuun sen asenteen että mitään muuta selitystä ei voi olla!!! Saatanan paska mies!!Tän siitä saa, kun ottaa itelee miehen joka on aikaisemissakin suhteissa pettäny. Loppujen lopuksi se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Onhan ne lapsettomat kiinnostavampia.
Nyt on vaa paska tilanne erota joten ei kai tässä voi kuin olla kämppiksinä kunnes asuin ja lapsenhoito kuviot saadaa järjestettyä.
Tän siitä saa, kun ottaa itelee miehen joka on aikaisemissakin suhteissa pettäny. Loppujen lopuksi se ruoho on vihreämpää aidan toisella puolella. Onhan ne lapsettomat kiinnostavampia.
Nyt on vaa paska tilanne erota joten ei kai tässä voi kuin olla kämppiksinä kunnes asuin ja lapsenhoito kuviot saadaa järjestettyä.
Ja se että ei ole ennen turvonneet ei tarkoita sitä etteikö nyt ole voinut. varsinkin jos on ihan tinat ollut... Mutta joo, ihan oman raivosi siellä saat keittää ja heti ajatella pahinta. Ei se multa pois ole.Ja ei ole miehellä koskaan sormet turvonnu, tää on eka karta kun ottaa sormuksen pois. Tai mistä minä tiedän monesko kerta, oli tosi humalassa kun tuli kotiin et tais unohtaa laittaa sen takas.
Silti mies kai on ihana kun hänet kumppaniksesi valitsit?Luuletko sä että se mulle totuuden kertos? Mä olen ollut se toinen nainen ja tiedän, että tämä yksilö valehtelee vaikka aseella osoittaisi.