The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Kaikista eniten vatutti aamulla, kun nyt viikolla taas on kello herättäny siinä kuuden maissa ja aina on ollu ihan hirvee väsy vielä sillon...mut ans olla kun on la aamu, ei kelloherätystä niin sillon kuuluu joku sisäinen DING klo 6 eikä saa enää unta :kieh: mitvit tää tämmönen on?? Eikä ollu ees eka kerta.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Aaah...miten voikin olla :p *ryystää piiiitkällä vedolla*....ensimmäinen kahvigulaus :p

Varsinkin kun se oikein maistuukin, mieskin on joskus jossain vaiheessa saapunut mutta ylhäällä jo nyt :O. En kyllä ymmärrä että millä lihaksilla, ois kait sitä voinut nukkua herra pitempäänkin. Varsinkin kun tuvassa on kohtuu hiljaista meininkiä.

Ihana aamu on ulkonakin - aurinko paistaa :). Tiedossa tänään puissa kiipeämistä, osa porukoista kuppelehtii kuulemma pensasaidan kimpussa ja mä vissiin mietin ja keksin ja sitten toteutankin tämän päiväiset syömiset.

Tuon miettiminen vaatii kahvia lisää.
 
Kiitos :kiss:

...ja sulle kans :hug: :kiss:

Kyllä me tämä tahmainen aamu tässä selätetään tavalla jos toisella. Mua nyt vaan kummastuttaa isosti tämä hyvinkin raihnainen olemukseni että mitä hittoja...on meinaan sen verta kummallista jäytämistä ja tuntuu että keskuksena toimii meikäläisen polvet :O ???

Taijanpa viskasta parit nömmelitkin hetulaan, jos vaikka veisivät kärkeä pois...Hmmm, tää on kyllä mystistä juttua *pähkäilee totisena*
 
Miksi luin Masa Nykäsestä aamulla... olkoonkin että olin vessassa ja oli tylsää... mutta...

Nyt kaduttaa että edes sanan luin tästä ihmisen järjen suurimmasta vihollisesta.
:D

eikä kun ei, ei sais kyllä nauraa nyt ollenkaan toisen järkytykselle ja ahdingolle :| :hug:

Paheksun syvästi moista luettavaa sentään herkällä hetkellä, meillä luotetaan aina Akun voimaan :snotty:

Sen verran jäi kuitenki häritsemään, että on ihanpakko kysyä että mitäkä meijen kaikkien aikojen peti/laulu/naimiaissankari on nyt keksinyt :D?
 
Viimeksi muokattu:
Nukuin ennätykselliset seitsemän tuntia ja nyt päätä särkee ja selkää kolottaa. Ensin aamukahvi ja sitten verryttelemään ruotoa kylppäriin siivouksen merkeissä. Tänään pitäisi sen verran ryhdistäytyä, että saa siivoushommelit hoidettua ja käytyä mattoliikkeessä katselemassa uutta mattoa eteiseen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä