Et voi olla ikäiseni nainen - itsetuntosi on liian matala. Se on yksi tärkeä esimerkki mitä lapsilleen voi antaa joten taidat nyt hävitä taistelusi. Naurahdin ääneen luettuani lapselliset kommenttisi ja niin taisi naureskella moni muukin.Tök itelles! Ja meinaatko, että kaipasin sun hyväksynnän iälleni saada lapset? Kiva, kun sulla on itsetunto kohdillaan! Eikä se ole ikätaistelua, se on kylmää faktaa ja realiteettia.
Mutta se on hei realiteettia! Olen parempi, olen olen OLEN! En tarvitse hyväksyntääsi, mutta siis OLEN OLEN OLEN.Alkuperäinen kirjoittaja Että ihan faktaa;30186486:Et voi olla ikäiseni nainen - itsetuntosi on liian matala. Se on yksi tärkeä esimerkki mitä lapsilleen voi antaa joten taidat nyt hävitä taistelusi. Naurahdin ääneen luettuani lapselliset kommenttisi ja niin taisi naureskella moni muukin.
Mutta se on hei realiteettia! Olen parempi, olen olen OLEN! En tarvitse hyväksyntääsi, mutta siis OLEN OLEN OLEN.
Vähän väsyttää ja hekottelen täällä yksikseni, pitäisi varmaan mennä nukkumaan.
Älä kiemurtele liian ikävien tosiasioiden kanssa.Huh no en minäkään, missään tilanteessa lapsiani tappaisi! Älä vaihda aihetta.
Ai että seksielämä pitäisi lopettaa, jos tietää, ettei halua enää lapsia?Minusta tosi outoa, jos jonkun mielestä 33-vuotias on liian vanha. Elämän alussahan siinä vasta on. Minusta myöskään ei ole oikein hyvä syy, jos "ei ihan suunniteltu tän menevän näin" tai "meillä ei ole tarpeeksi huoneita"... Jos on raskaaksi tullut, niin kyllä siinä on itse tehnyt jotain sen eteen ja pitäisi vähän vastuuta kantaa. Harva sitä lasta enää katuu sen jälkeen, kun on päättänyt ottaa vastaan.
Ja ne tapaukset, kun on tullut raskaaksi sterilisaatiosta tai tuplaehkäisystä huolimatta, tai raiskauksesta alkaneet, ovat niin pikkuinen vähemmistö, että niitä ei nyt tarvitse nostaa esille...
En ymmärrä näiden vastausten ideaa. Ei kai kukaan sano, että 33-v olisi liian vanha? Idea kai lienee, että lapset ovat jo tehty, ja lisää ei tahdota (iästä huolimatta).Minusta tosi outoa, jos jonkun mielestä 33-vuotias on liian vanha. Elämän alussahan siinä vasta on. Minusta myöskään ei ole oikein hyvä syy, jos "ei ihan suunniteltu tän menevän näin" tai "meillä ei ole tarpeeksi huoneita"... Jos on raskaaksi tullut, niin kyllä siinä on itse tehnyt jotain sen eteen ja pitäisi vähän vastuuta kantaa. Harva sitä lasta enää katuu sen jälkeen, kun on päättänyt ottaa vastaan.
Ja ne tapaukset, kun on tullut raskaaksi sterilisaatiosta tai tuplaehkäisystä huolimatta, tai raiskauksesta alkaneet, ovat niin pikkuinen vähemmistö, että niitä ei nyt tarvitse nostaa esille...