The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Matka alkaa :heart: ämpäri kuskas mut asemalle ja oli kiva. Vähän vaan karsastin ko se sano et puolkkas menee huomenna yökylään mummolaan ko se ite käy jossain mökillä... eikö siellä kerkee käydä sillon kun on omaa aikaa? Oonko taas nipo? En kyllä sanonu mitään ääneen, pyörittelin silmiä.
Minun mielestä oot vähän nipo. Ilkeästi sanottuna ei oo sun asia millälailla järjestää lapsiajan ja isovanhempiin on hyväkin tutustua / pitää suhteita yllä. +jos jostain syystä oli pakko mennä siellä käymään niin varmaan sullekkin parempi että järjesti tuolla tavalla kuin että olisi ollut tapaamatta.

Nämähän on vain mun ajatuksia enkä tiedä tuon taivaallista kenenkään muun asioista/tavoista/yht.mitn.
 
...ja miittiläiset muistavat sitten asiaan kuuluvalla hartaudella myös kaikella hyvällä ja suuresti lempivällä hajatelmalla kaikkia meitä poissaolevia yhden tsihijuoman verran per hengessä mukana olevainen :rolleyes: :p :D

Kappas vaan kehvanta, mulla kun sattuu olemaan hyvin kissamainen nikki niin sehän lyhyellä matikalla tarkoittaa mun kohdalla sitten siinä muistellessanne yhdeksää tsihijuomaa :rolleyes:...mä olen hengilläni niiiiiin mukana siellä teijen kanssa :D


Tukan kipiänä olemisesta en ota sitten kuuroihin korvihini :attn: :D


Ihanaa, elämysrikasta ja hulvattoman hauskaa iltaa :)!
Jos oikein kaukaa haetaan, myös Bitch voi tarkottaa narttukissaa joten sehän tekee jo 18 tsihiä/ miittaaja!

Pitäkee kivvoo!
 
Arggg, vittu kun vituttaa vitusti. :(
Kävin 25 min lenkillä ja olisin jaksanut ja halunnut tehä pitemmän lenkin, niin Tää mun helvetin jalka kipeytyy ja koskee helvetisti.
 
[QUOTE="Hei";30185349]palstan äiti hahmo elä tuhmaile :D[/QUOTE]

:O - apuvah!! :D

...toi kirotusvire oli kyllä semmonen kummajainen kyllä :snotty:...tiedä mistä se oikein siihen tuli, syytän tätä noiduttua näppäimistöäni


:xmas: :snotty: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185361:
Saat tulla tasuttelemaan miut terveeksi huomenna |O.
:kiss:



Sitä pian kuulkaas tiiäkään jos vaikka se olenkin mä joka kärsii teijen kaikkien kolotukset :O

Moista on muuten sattunutkin, että sijaiskärsijänä olen olotilaillut ja pahasti kun taas juhlahumussa ollut oli elämänsä kunnossa :snotty: :D


Oi voi siis, mitä meninkään tässä aikaisemmin kirjoittelemaan niistä nostetuista tsihijuomista :O :D
 
FreezeCat, veikkaan että iskias iski, samantyyppisiä kipuja on joskus varsinkin tuossa vasemmassa jalasssa.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä