ikiuni
Mä reagoin aina vatsalla kun jännittää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185230:Mie en pure....
ehkä
Mä reagoin aina vatsalla kun jännittää.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185230:Mie en pure....
ehkä
Miussa ei oo mittään jännitettävää :ashamed:.Mä reagoin aina vatsalla kun jännittää.
- no siitä lystistähän ei tule sitten mittään kun mulla ketarat heiluu ja sätkii joka ilmansuuntaan :snotty: *kurrmjurr*Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185235:Ja sie tuut ehdottomasti seuraavan kerran kanssa matkaan. Mie rapsuttelen sinnuu koko illan :heart:.
Kerrankin mie en sano, että iltasumppien aika . Sanon siis tsih.Iltaa. Sataa kaatamalla. Kahvia ja syötävää ja lapsella uusi lelu. Toffolandiassa kaikki hyvin.
Miittiläisille mukavaa iltaa.
Kohta varmaan sataa täälläkin.Iltaa. Sataa kaatamalla. Kahvia ja syötävää ja lapsella uusi lelu. Toffolandiassa kaikki hyvin.
Miittiläisille mukavaa iltaa.
Miulla on keinot kyllä hetkuvatkin tyypit saada nesteytettyä .- no siitä lystistähän ei tule sitten mittään kun mulla ketarat heiluu ja sätkii joka ilmansuuntaan :snotty: *kurrmjurr*
Se on janoakin sammutettava ikään kuin lennossa
Minäkin ottasin, otetaan yks virtuaalisesti yhdessä Tsih!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185253:Kerrankin mie en sano, että iltasumppien aika . Sanon siis tsih.
Täällä vähän jo hiljeni [puhaltelee pilviä sinne]Kohta varmaan sataa täälläkin.
Juu, ehkä joskus toisella kertaaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185218:Kiitos :kiss:. Harmi kun et päässyt mukaan. Otetaan jossain vaiheessa uusinta. Mie voin tulla joskus sinnekkin päin .
Pari rohkaisevaa tsihiä alle .Minen uskaltais ikinä mihinkään miitinkiin, kuolisin varmaan jännitykseen :ashamed:
Mua jännittäisi jos olisin menossa mutta nyt eiMua jännittää niin että hyvä ettei laatta lennä. Muutenki tässä voinu huonosti tänään.
Uimahypyt on miellyttävä laji.Yleisurheilua tässä sivusilmällä seurailen...
Ihana.Minäkin sain uuden lelun, mopin. Kiitos rakas puoliso. Olisi kuulemma tuonut kukkia, mutta ei jaksanut lähteä toiseen kauppaan.
Miten mä en tuota asianlaitaa yhtään osaa epäilläkään :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30185261:Miulla on keinot kyllä hetkuvatkin tyypit saada nesteytettyä .
Uskon ettei jännitä ja uskon että on kivaaMua ei jännitä, oon varma että on kivaa.
Ja moni muukain laji.Uimahypyt on miellyttävä laji.
Oi oi... Kyöpeli taitaa olla huomenna kipiä jos jokaiselle ottaa ....ja miittiläiset muistavat sitten asiaan kuuluvalla hartaudella myös kaikella hyvällä ja suuresti lempivällä hajatelmalla kaikkia meitä poissaolevia yhden tsihijuoman verran per hengessä mukana olevainen
Kappas vaan kehvanta, mulla kun sattuu olemaan hyvin kissamainen nikki niin sehän lyhyellä matikalla tarkoittaa mun kohdalla sitten siinä muistellessanne yhdeksää tsihijuomaa ...mä olen hengilläni niiiiiin mukana siellä teijen kanssa
Tukan kipiänä olemisesta en ota sitten kuuroihin korvihini :attn:
Ihanaa, elämysrikasta ja hulvattoman hauskaa iltaa !