kahvikirahvi
Saunds laik a plään. ViimeinkinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30182879:Mie koodailen sitten ikiksen kanssa missä ootte kunhan pääsen lähtemään kirkkoa kohti.
Saunds laik a plään. ViimeinkinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30182879:Mie koodailen sitten ikiksen kanssa missä ootte kunhan pääsen lähtemään kirkkoa kohti.
no määhän menisin mutta nuo ruojat ei kuulu kirkkoonVai kirkkoon ne on menossa, jumalanpalvelukset ja ehtoolliset, sit voi vasta mennä kinkereihin porukalla.
Hartaudella suhtaudumme kinkereihin .Vai kirkkoon ne on menossa, jumalanpalvelukset ja ehtoolliset, sit voi vasta mennä kinkereihin porukalla.
Sinne en mene kovin helpolla. :vampire:Vai kirkkoon ne on menossa, jumalanpalvelukset ja ehtoolliset, sit voi vasta mennä kinkereihin porukalla.
Tuleeko rankkua jos ei mee läpi :ashamed:mää voin kyllä kuulustella isämeitää ja katkismusta
no tuliko ennenki kinkereillä?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30182907:Tuleeko rankkua jos ei mee läpi :ashamed:
Laiskanläksyjä kenties .no tuliko ennenki kinkereillä?
Mistä tiedät että en kuulu?no määhän menisin mutta nuo ruojat ei kuulu kirkkoon
no eihän ketkään muut ko tämmöset vanhat jäärät enää kuulu?Mistä tiedät että en kuulu?
Mehän ollaan melkein saman ikäisiä. Ei mun isovelikään kuulu kirkkoon.no eihän ketkään muut ko tämmöset vanhat jäärät enää kuulu?
Kyl mä tiiän nuoriaki jotka kuuluu.no eihän ketkään muut ko tämmöset vanhat jäärät enää kuulu?
Mä nukun vastaavasti pitkään. Mulla on lyhyt matka helsingin keskustaan.Muistakaas ihmiset mennä ajoissa nukkuun että jaksatte riekkua huomenna
Saatananpalvoja!!!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30182949:En mie kuulu kirkkoon .
:vampire:Saatananpalvoja!!!
Mitä sitä enempää. En ole koskaan kuulunut kirkkoon. En usko jumalaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30182989:Meillähän on syvällinen keskustelu tiedossa kun kaikki perustelee kirkkoon kuulumattomuuttaan .
Mie oon kyllä käynyt perinteiset rippikoulut : Erosin joskus kymmenen vuotta sitten.Mitä sitä enempää. En ole koskaan kuulunut kirkkoon. En usko jumalaan.