voi stn ja prkl, semmostako siellä opetellaan?
nyt kyllä perun tyttäreltäni auttokoulun
voi stn ja prkl, semmostako siellä opetellaan?
Mä en ehtiny. Tai mulle ei kerrottu minkälaista on autokoulu nykyään. Paheksun. Syvästi.voi stn ja prkl, semmostako siellä opetellaan?
Joutuiksää raukka kans ite opetteleen nuo tärkeät taidot : / :hug:voi stn ja prkl, semmostako siellä opetellaan?
On autokoulu näköjään tänä päivänä vähän erilaisempi kuin joskusvoi stn ja prkl, semmostako siellä opetellaan?
no siis oon yrittäny mutta ....Joutuiksää raukka kans ite opetteleen nuo tärkeät taidot : / :hug:
Oot tainnut joskus onnistuakinno siis oon yrittäny mutta ....
no jonku kerran on ihan silkalla tuurilla menny vähän sinne päinOot tainnut joskus onnistuakin
:'( I feel you bro.no siis oon yrittäny mutta ....
Meinaa kaluttaa sut :xmas:Onkohan tsadilainen lukenu salaa ketjua, vai onnellisen tirtämätön hauskoista sanoistaan. Repesin meinaan pikkusen eilen kun se kysyi pitäiskö sen leikkiä nukkumattia sitten ko nähdään
Onkohan tsadilainen lukenu salaa ketjua, vai onnellisen tirtämätön hauskoista sanoistaan. Repesin meinaan pikkusen eilen kun se kysyi pitäiskö sen leikkiä nukkumattia sitten ko nähdään
Ja tyhjentää kassitMeinaa kaluttaa sut :xmas:
Sirahvin viattomille silmille :|Ja tyhjentää kassit
Niinpä : /Sirahvin viattomille silmille :|
eri välliin meikäläinen kyllä tärskäyttää jos käy niin hyvät tuurit ja viuhkat että pääsee unimasaa tuuraamaanNiinpä : /
Paitsi jos ehdottaa silmien väliin tyhjentämistä :xmas:
Ei oo aina menny reisilleno jonku kerran on ihan silkalla tuurilla menny vähän sinne päin
Onhan sekin paikka silmien välissä :xmas:eri välliin meikäläinen kyllä tärskäyttää jos käy niin hyvät tuurit ja viuhkat että pääsee unimasaa tuuraamaan
hyvin on tepsiny siellä alempanakin
Ei olisi eka kerta kun ujon pojan ujous lentää ikkunasta kun naisen viereen pääsee yöksi.En maha uskoa että se niin härskiksi heittäytyis, muuten se on niin ujo ja korrekti. Tai ainaki tähön mennessä on esittäny onnistuneesti olevansa
Kyllähän se meikäläisen viereen pääsi yöksi jo viime kerralla, ihan yhtä ujo se silti oli tai sit siellä oli niin pieni ikkuna ettei se ujous mahtunu karkaamaanEi olisi eka kerta kun ujon pojan ujous lentää ikkunasta kun naisen viereen pääsee yöksi.
no mutta nyt on eka alta pois, nyt voi tuhmailla.Kyllähän se meikäläisen viereen pääsi yöksi jo viime kerralla, ihan yhtä ujo se silti oli tai sit siellä oli niin pieni ikkuna ettei se ujous mahtunu karkaamaan