Ei varmaan kannata ns pidättää hengitystä :snotty:Minä taidan nyt mennä tuonne sivummalle odottelemaan jos ihmisille kasvaisi itsetunto sillä aikaa
Ei varmaan kannata ns pidättää hengitystä :snotty:Minä taidan nyt mennä tuonne sivummalle odottelemaan jos ihmisille kasvaisi itsetunto sillä aikaa
Just meinasin sanoa ihan samaa :ashamed:Ei varmaan kannata ns pidättää hengitystä :snotty:
Lainaan ihanaista makikuningasta:Minä taidan nyt mennä tuonne sivummalle odottelemaan jos ihmisille kasvaisi itsetunto sillä aikaa
Kieltämättä hieman kiusallinen hetki olis ku siveyspoliisi karauttaa paikalle pillit ulvoen ja raahaa nippusiteissä pois :xmas:Jumaliste ku säikähin, ikkunan alta meni virkavalta pillit päällä. Luulin että se eilen luvattu maija tulee nyt. Oishan se ollu vähän noloa ilmottaa että palaveri peruttu, mut pidätetään palstairstailusta
:O....Jumaliste ku säikähin, ikkunan alta meni virkavalta pillit päällä. Luulin että se eilen luvattu maija tulee nyt. Oishan se ollu vähän noloa ilmottaa että palaveri peruttu, mut pidätetään palstairstailusta
saattaa se siveyspoliisi tulla routalaankin:O....
Jaa..että sitä vois olla jopa saumaa saada patukkaa ...patukasta...ja käsirautoja ja ruumiintarkastusta ja kopelointia jajajaja...
Hittolainen, mä asun aivan väärässä paikassa |O
..täällä jos erehtyy virkavaltaa näkemään niin silloin sitä taitaa itekin olla jo ojassa :snotty:
Älä hättäile, se lupas hakee meidät kaikki.:O....
Jaa..että sitä vois olla jopa saumaa saada patukkaa ...patukasta...ja käsirautoja ja ruumiintarkastusta ja kopelointia jajajaja...
Hittolainen, mä asun aivan väärässä paikassa |O
..täällä jos erehtyy virkavaltaa näkemään niin silloin sitä taitaa itekin olla jo ojassa :snotty:
....:snotty: pah, paljastuinkin sitten hävyttömän nopeasti pussilakanan pahoinpitelijäksi....jälleen....saattaa se siveyspoliisi tulla routalaankin
sevverta härskiä stooria lykkää
...että tuli sitten tähän päivään se hopeareunuskinÄlä hättäile, se lupas hakee meidät kaikki.
Puhdas pesä on emännälle kunnia-asiaSimmosta,
josko tästä kasailis ittensä taas ja lähtis kloritella pyyhkiin niitä seiniä.
Muutenkin jäi suursiivous eilen kesken, koko vatun home episodi heitti stopin mun energia virtaukselle. Jos olis pari tonttua takataskussa niin tilaisin heti jonkun asiantuntijan omaan piikkiin kattomaan, ihan vaan oman mielenrauhan takia.
Tietäs ainakin onko ongelma kuin paha.
Nii, ja märisen viel sen verran,
että miun vasen tissi ei toimi!!!
Taaskaan.
Mulla on noin viikko armonaikaa ja sit saan kulkee loppu imetysajan taas tissipuolena,
oikea Orvokki on melonin kokoinen ja vasen Vamma-Iita littana lätty
Ongelma sekin :xmas:
Aina syyttämässä naisia :kieh:Ruutis aloitti. :snotty:
Älähän nyt hätäileEn usko. : /
Pitää varmaan alkaa sit kouluttautumaan niin hyväpalkkaseen työhön et on varaa omaan autokuskiin. Tai jotain..ehkä hommaan vaan automaattivaihteisen auton ja en käänny ikinä mistään minnekään.
Mitäs heitetään bensaa liekkeihin.Aina syyttämässä naisia :kieh:
:snotty:Mitäs heitetään bensaa liekkeihin.
...uuuu....oothan varustautunut jo hyvissä ajoin ....sipsuttelet vaaleanpunaisessa höyhenunelmakuultavuudessasi paikalle ja kahvikin on valmiina, jotta voi suoraan sitten putkienrassauksesta siirtyä päiväkahviosioon ja...Täälläpä tulee käymään tänään huoltomies
Pelkkä silkkinen aamutakki riittää. Se voi vahingossa avautua.....uuuu....oothan varustautunut jo hyvissä ajoin ....sipsuttelet vaaleanpunaisessa höyhenunelmakuultavuudessasi paikalle ja kahvikin on valmiina, jotta voi suoraan sitten putkienrassauksesta siirtyä päiväkahviosioon ja...
..no tottakai se avautuu, kun on joutunu itekseen kätösillänsä putkia rassaamaan kramppiin ja tunnottomuuteen asti |O :snotty:...jotta nyt on todellakin auttava koura paikallaanPelkkä silkkinen aamutakki riittää. Se voi vahingossa avautua..
:snotty:....siistin suuni hetikohta tärpätinjuonnin makuelämyksissäni...Huhhuh mitä juttua taas
Ei tänne oikeesti uskalla tulla kurkkimaan enää ollenkaan, saatika taloks asettua
Saattaa kilttikin sotkeutua vaikka millasiin hommeleihin vahingossa mukaan.
Peremmälle vaan. Ollaan kilttejä sulle.Huhhuh mitä juttua taas
Ei tänne oikeesti uskalla tulla kurkkimaan enää ollenkaan, saatika taloks asettua
Saattaa kilttikin sotkeutua vaikka millasiin hommeleihin vahingossa mukaan.