The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Jumaliste ku säikähin, ikkunan alta meni virkavalta pillit päällä. Luulin että se eilen luvattu maija tulee nyt. Oishan se ollu vähän noloa ilmottaa että palaveri peruttu, mut pidätetään palstairstailusta
Kieltämättä hieman kiusallinen hetki olis ku siveyspoliisi karauttaa paikalle pillit ulvoen ja raahaa nippusiteissä pois :LOL: :xmas:

• Tykkää
Reactions: kepsis
Jumaliste ku säikähin, ikkunan alta meni virkavalta pillit päällä. Luulin että se eilen luvattu maija tulee nyt. Oishan se ollu vähän noloa ilmottaa että palaveri peruttu, mut pidätetään palstairstailusta
:O....:D

Jaa..että sitä vois olla jopa saumaa saada patukkaa :rolleyes:...patukasta...ja käsirautoja ja ruumiintarkastusta ja kopelointia jajajaja...

Hittolainen, mä asun aivan väärässä paikassa |O

..täällä jos erehtyy virkavaltaa näkemään niin silloin sitä taitaa itekin olla jo ojassa :snotty: :D

• Tykkää
Reactions: IhQ

Jaa..että sitä vois olla jopa saumaa saada patukkaa :rolleyes:...patukasta...ja käsirautoja ja ruumiintarkastusta ja kopelointia jajajaja...

..täällä jos erehtyy virkavaltaa näkemään niin silloin sitä taitaa itekin olla jo ojassa :snotty: :D
saattaa se siveyspoliisi tulla routalaankin

sevverta härskiä stooria lykkää

• Tykkää
Reactions: kepsis

Älä hättäile, se lupas hakee meidät kaikki.

Simmosta,
josko tästä kasailis ittensä taas ja lähtis kloritella pyyhkiin niitä seiniä.
Muutenkin jäi suursiivous eilen kesken
, koko vatun home episodi heitti stopin mun energia virtaukselle. Jos olis pari tonttua takataskussa niin tilaisin heti jonkun asiantuntijan omaan piikkiin kattomaan, ihan vaan oman mielenrauhan takia.
Tietäs ainakin onko ongelma kuin paha.

Nii, ja märisen viel sen verran,
että miun vasen tissi ei toimi!!!
Taaskaan.
Mulla on noin viikko armonaikaa ja sit saan kulkee loppu imetysajan taas tissipuolena,
oikea Orvokki on melonin kokoinen ja vasen Vamma-Iita littana lätty :LOL:

Ongelma sekin :xmas:
Puhdas pesä on emännälle kunnia-asia :D
(kaalimato mainoksesta)

:D :hug:

Kertokaas että missä jumalansuunnassa se tuon yhen koijarin kännykkä oikein luuraa, perskutarallaa |O

Mä oon niin kovin tässä samalla kun tätä torppaa olen kääntämässä ylösalaisin mokoman vehkeen takia yrittänyt päästä sisään seittemän ja kymmenen vanhojen aivoituksiin, että mikä ihmeen suolenmutka on kyseessä silloin kun haluaa laittaa jemmanimiseen paikkaan suojelusvarjeluksen nimissä tai kun haluaa juonitellessaan laittaa hävitykseen siinä toivossa että saa aikaiseksi suurtakin huvitusta ja elokuvailua :kieh:....

Tuo ykskin siellä jossain kaakana vaan hirnuu mun tuskalle ja kärsimykselle, mokomakin koiranleuka |O

Mänen laittamaan sitä tärpättiä....!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä