automaagilootalla oleva autto on kyllä kätsyEn usko. : /
Pitää varmaan alkaa sit kouluttautumaan niin hyväpalkkaseen työhön et on varaa omaan autokuskiin. Tai jotain..ehkä hommaan vaan automaattivaihteisen auton ja en käänny ikinä mistään minnekään.
Puhallettavassa nukessa on liikaa pehmeitä osiaEi taida oppia.
Missäs ne miespuoliset nuket on? :attn:
oo tyytyväinen että sun kersa mylttää oman petinsäVittu mie heitän ton kakaran sängystä patjat roskin ja poltan koko paskan. En hitto soikoon jaksa montaa kertaa päivässä kasata kolmiosaista patjaa ja pedata siihen lakanaa koska se on ihan perseestä. Nukkukoon lattialla mokomakin...en viitti edes sanoa mikä
*merkkaa tilauskirjaan että pitsin kaveri pitää hitsata vitunkestävästä teräksestä*Puhallettavassa nukessa on liikaa pehmeitä osia
:xmas: emmää nukkee tartte, mulla on ukkokulta ja kaalimato. Mut jos ihan pakko on semmonen ottaa niin voisiko sillä olla Iker Casillasin muodot?*merkkaa tilauskirjaan että pitsin kaveri pitää hitsata vitunkestävästä teräksestä*
tottahan toki, laitetaan semmosella naamalla ja ropalla kun aasiakas tahtoo:xmas: emmää nukkee tartte, mulla on ukkokulta ja kaalimato. Mut jos ihan pakko on semmonen ottaa niin voisiko sillä olla Iker Casillasin muodot?
Melan ei tartte olla todellista vastaava, sen voi laittaa vaikka semmonen 25cmtottahan toki, laitetaan semmosella naamalla ja ropalla kun aasiakas tahtoo
minkähän mittanen mela ikellä lienee, meinaan että osaan rälläköijjä autenttisen
:ashamed: anteeksi.Tänään on vissiin muutama ihan todellinen älyn riemuvoitto liikenteessä palstalla.
Pelkkää paskaa nakkelemassa ilman minkäänlaista itsekritiikkiä tai kykeneväisyyttä ajatteluun.
ok, määpäs lyhennän kymppituumaseksMelan ei tartte olla todellista vastaava, sen voi laittaa vaikka semmonen 25cm
multa on sitten ihan turha odottaa tämän kummempaa muinakaan päivinä :ashamed:Tänään on vissiin muutama ihan todellinen älyn riemuvoitto liikenteessä palstalla.
Pelkkää paskaa nakkelemassa ilman minkäänlaista itsekritiikkiä tai kykeneväisyyttä ajatteluun.
Pistä kakspuolonen saman tienok, määpäs lyhennän kymppituumaseks
riittääkö jos 2" putkesta silipasen vai laitetaanko kakspuolosesta?
..jahas...taijankin vetäytyä luolaani samantein :snotty:Tänään on vissiin muutama ihan todellinen älyn riemuvoitto liikenteessä palstalla.
Ja tuolla erään julkkiksen ketjussa.viittaks kepu nyt tohon erektioketjuun?
oletkos nyt siinä :stick:..jahas...taijankin vetäytyä luolaani samantein :snotty:
Ei sitä nyt tarvis nauraa vaikka me ollaanki vaan tämmösiä :ashamed::snotty:Olkaas nyt ihmiset
Saa ees avautua kun marttyyrit hyökkää kimppuun
..no täsähän mä just olen -pöllöpääni kanssaoletkos nyt siinä :stick:
Nii ollaanki, aina välilläGrrrr teitä. Mahottomia.