enEtkö oo nähnyt Cry-Baby-elokuvaa?
kuuklasin sitä ja näin että se tehty 1990, olin siinä vaiheessa jo siirtyny muihin kenreihin
enEtkö oo nähnyt Cry-Baby-elokuvaa?
We're gonna rock this town, rock this town inside outAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30176555:Oi oi. Miun ensimmäinen poikaystävä kuunteli aina stray catsii :heart:.
mitkä oli läskärit?Isoveli kuunteli samaa musaa. Veli kans laittoi sitä hiuksiin. Sillä oli läskärit.
Awww :heart:. Tässähän täytyy kohta kaivella oma cd tuolta kaapista ja vähän fiilistellä .We're gonna rock this town, rock this town inside out
aijjaa, me luultiin että olis pitäny olla spittarit elikkäs nykykielellä buutsit
Kai joillakin oli buutsit.aijjaa, me luultiin että olis pitäny olla spittarit elikkäs nykykielellä buutsit
joita mulle luonnollisestikkaan ei ostettu
Cry-Baby tais olla enempi fiftari kuin rockabillyOlitko niinkuin Cry-Baby?
elä myy sananpuhumatiMulla taitaa vieläki olla jossain crazy cavania vinyylinä
Mä en edes tiennyt että niissä on jotain eroa ulkonäöllisesti :ashamed:Cry-Baby tais olla enempi fiftari kuin rockabilly
ei niis nyt niin hirveesti eroo ookkaanMä en edes tiennyt että niissä on jotain eroa ulkonäöllisesti :ashamed:
orkkis rockabilly ei eronnutkaan juurikaan fiftari meiningistä. Samaan aikakauteen ne sijoittuivat.Mä en edes tiennyt että niissä on jotain eroa ulkonäöllisesti :ashamed:
Niin mut ulkonäöllisesti :xmas:orkkis rockabilly ei eronnutkaan juurikaan fiftari meiningistä. Samaan aikakauteen ne sijoittuivat.
fiftari meininki käsittääkseni oli vaan hitusen enemmän perinteistä 50-luvun rokkia ballaadeineen kaikkineen jne, kun taas rockabilly oli vähän "rankempaa" jos niin voi edes sanoa sävyeroja.
No ei varmasti eroa.Niin mut ulkonäöllisesti :xmas:
Ei viitsi valvoa sen takia.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30176675:
No nahkatakkihan sillä Cry-Babyllakin oli, eli se oli rockabilly . Vai hä?No ei varmasti eroa.
Paitsi ehkä miehillä ihan hitusen.
Nahkatakit jne oli rockabillyä kun taas fiftari meiningissä ne on neulepaitoja sun muuta
mutta hiustyylit ei eronneet miehilläkään.
Öitä :kiss:Aika mennä nukkuu. öitä :kiss:
Ei ne edes näy kun on pilvistä ja täysikuu.Ei viitsi valvoa sen takia.
no en minä tiedä, en oo kattonu koskaan sitä leffaa, enkä varmaan tule katsomaankaanNo nahkatakkihan sillä Cry-Babyllakin oli, eli se oli rockabilly . Vai hä?
Sinähän katsot :attn:no en minä tiedä, en oo kattonu koskaan sitä leffaa, enkä varmaan tule katsomaankaan
make meSinähän katsot :attn: