painu sinä sinne minne aurinko ei paistaAlkuperäinen kirjoittaja Mä tarkotin;30176176:sillä lapin kulla hyvä krrut
lapissa ei kasva mitään muuraimia
painu sinä sinne minne aurinko ei paistaAlkuperäinen kirjoittaja Mä tarkotin;30176176:sillä lapin kulla hyvä krrut
no nythän mää hoksaan mitä tarkotat ja oonkin yhtäkkiä 100% samaa mieltä
sturmab nyksikön ensimmäinen esimies ainoastaa toiminta kuuluu siihen eikä mikää kauno kirjallisuus pthyi ja se on vakava rikos nauraa viran toimituksessa olevalle poliisille
tulee kuumat olot kun kuulustelut alkaa
Uudet ruoat vaikuttaa varmasti. Voi olla, että myös vielä siitä tasaantuukin tuoksut. Toivottavasti :hug:. Tai sitten vaihdat merkkejä.Kyöpelinvuori, pööh, elä naura. Mä kohta tukehun. :/
No Juu, oma vika. Ostin uutta viljatonta kuivamuonaa ja uutta kissanruokaa, vissiin uudet sapuskat vaikuttaa.
monta nimeä.painu sinä sinne minne aurinko ei paista
lapissa ei kasva mitään muuraimia
Se on ihan kakka nykyään.Lakkaan kohta käyttämästä aijaata, hermo mene ko se ei toimi. Stna.
Ensimmäinen on massa tyyppi. Tekee, pukeutuu ja on aina samaa mieltä kaikkien kanssa. Emopoika on sellainen äitinpoika .kuka osaa teinikieltä ja kertoo mulle mitä nää oikeen on...perushollistermassateinipoika ja emopoika?
Lakkaan kohta käyttämästä aijaata, hermo mene ko se ei toimi. Stna.
Emopoika on sellanen mustiinpukeutuva, tukka silmillä, meikkaa ja kuuntelee angstimusiikkia + mun nuoruudessani ne viiltelikin. Tyylisuuntaus se kai on, googleta kuvahaulla "emo" niin selviää. Perusmassateinipojan ymmärtäisin, mut mikä se hollisteri on siellä välissä? Oonko mäki jo näin vanha etten teinikieltä ymmärrä? Omg.kuka osaa teinikieltä ja kertoo mulle mitä nää oikeen on...perushollistermassateinipoika ja emopoika?
Eikä ole!Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30176198:Ensimmäinen on massa tyyppi. Tekee, pukeutuu ja on aina samaa mieltä kaikkien kanssa. Emopoika on sellainen äitinpoika .
asiaa, tuo on voittajan strategiaTuolla aiemmin kysyttiin, että mihin kouluun lapset laitetaan. Asuinpaikka on valittu taktisesti hyvän koulun vierestä. Lähin yläkoulu ei käy, joten sitten on edessä bussimatka. Olemme siinä kohtaa taas muuttamassa halutun yläkoulu/lukion lähelle.
Siltä se miun korvaan kuulosti .Eikä ole!
Itsellä oli pitkä bussimatka sekä yläkouluun että lukioon. En halua sitä omalle lapselle. Kouluun mieluummin kävelymatka. Aikuiset voi tehdä työmatkaa helpommin.asiaa, tuo on voittajan strategia
no toi juttu nyt sai tän asian vähän järkevämmäks kun ottaa huomioon sen kohteen josta noi sanat bongasin.
mää sain kans käydä koulut ylioppilaaksi asti jalkasinItsellä oli pitkä bussimatka sekä yläkouluun että lukioon. En halua sitä omalle lapselle. Kouluun mieluummin kävelymatka. Aikuiset voi tehdä työmatkaa helpommin.