The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Sapettaako teitä ny oikeesti noin paljon ettei jenniä kiinnosta nää alapääjutut? Antakaa nyt olla, mun mielestä se sano mielipiteensä ihan asiallisesti eikä olis tarvinnu alkaa nimittelemään sitä tiukkapipoksi.

Sapettaako teitä ny oikeesti noin paljon ettei jenniä kiinnosta nää alapääjutut? Antakaa nyt olla, mun mielestä se sano mielipiteensä ihan asiallisesti eikä olis tarvinnu alkaa nimittelemään sitä tiukkapipoksi.
ei sapeta ja oon samaa mieltä että jenni oli ihan korrekti niin sanoessaan

minä sitävastoin en ole useinkaan korrekti vaan vänkytän ja lyön lapinlisää aina kun siihen on vähänkään saumaa

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
jenni on muutonni vähän tiukkis

sopis olkiukolle kuin nyrkki silmään
Jotenki veikkaan, et Jennistä tykkäis melko moni ukko.

Mut himputti, just tänään jouduin nurkkabaarissa yhtä tolloa kädestä pitäen opettamaan, et naisiin ei kosketa pyytämättä.

Onneks toi ties, et häviää mulle shakissa, otsaanlyöntikilpailussa ja viime kädessä ammunnassa.

Sukupuolesta riippumati ihmisellä on peppu. Sitä ei mennä puristelemaan ilman lupaa.

Luvan kera asia tietty on kannatettava.

Jotenki veikkaan, et Jennistä tykkäis melko moni ukko.

Mut himputti, just tänään jouduin nurkkabaarissa yhtä tolloa kädestä pitäen opettamaan, et naisiin ei kosketa pyytämättä.

Onneks toi ties, et häviää mulle shakissa, otsaanlyöntikilpailussa ja viime kädessä ammunnassa.

Sukupuolesta riippumati ihmisellä on peppu. Sitä ei mennä puristelemaan ilman lupaa.

Luvan kera asia tietty on kannatettava.
Mulle tuli eilen metroasemalla joku tyyppi puristamaan tissistä. Ihan tosta vaan kylmiltään. Totesi vaan että You are so beautyful. Piti sitä vähän tirvasta kynsille

Piis and lööw mai frend :heart: mä olen varmaan viettänyt liikaa aikaa äijäporukassa salilla kun siellä ne räyhää, uhoaa ja nostelee toisiaan
no mää oon ikäni ollu mettämies ja suurimmalla osalla mun kavereista on kaapillinen tulikeppejä eikä ykskään niistä ole kattonu asiakseen puhua mistään ihmistenammuntakisoista

ja ossaavat ampua pilikkaa ja riistalaukauksia

no mää oon ikäni ollu mettämies ja suurimmalla osalla mun kavereista on kaapillinen tulikeppejä eikä ykskään niistä ole kattonu asiakseen puhua mistään ihmistenammuntakisoista

ja ossaavat ampua pilikkaa ja riistalaukauksia
Salilla kun joillain steroidipää-vatiniskoilla ne puheet on oikeesti "..ttu mä vedän sitä niin pataan, pistän paskaks sen auton ja nostan talonkin ilmaan" niin mun käsitys tuosta aakoon tämänkertaisesta kommentista ei ole uhkailua. Mutta asiathan voi aina ymmärtää monella tavalla :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä