Kiitos tästä :hug:Mun mielestä naiset yleensä on ihan hirveen kauniita ja jopa tuoksuvat hyvälle.
Entäs sit???
Kiitos tästä :hug:Mun mielestä naiset yleensä on ihan hirveen kauniita ja jopa tuoksuvat hyvälle.
Entäs sit???
Se on vilpitön ja rehellinen mielipiteeni.Kiitos tästä :hug:
Sopiihan tuo, voidaan sitte mennä juokseen rappuja Pispalaan Eikä loppuverryttelyjä ja venyttelyjä unohetaAlastulohan alkaa meikäläisen pt.ksi.
Muistuttakaa et sittko toppa on tyhjä niin mua saa lyödä jos vielä ostan tupakkaa (muuten ko viihteelle).
Näinpä. En oikein tykkää minäkään, mutta ei se mikään dealbreaker ole. Kunhan tuhlaa vain omat rahansa ja keuhkonsa siihen.Ei se kyllä mikään miellyttävä tuoksu ollut kun itte en polttanut ja mies poltti. En mä silti sitä sen takia oisi lempannut tai vaatinut lopettamaan
Tässä lie niin syvällinen sanoma, että taidanpa painua parvekesavuille tätä funtsimaan.Alastulohan alkaa meikäläisen pt.ksi.
Muistuttakaa et sittko toppa on tyhjä niin mua saa lyödä jos vielä ostan tupakkaa (muuten ko viihteelle).
Niinpä niin mutta aikamoista jauhantaa mitä sitä jostain kohtaa aamulla katsoin.Mun mielestä naiset yleensä on ihan hirveen kauniita ja jopa tuoksuvat hyvälle.
Entäs sit???
ei sapeta ja oon samaa mieltä että jenni oli ihan korrekti niin sanoessaanSapettaako teitä ny oikeesti noin paljon ettei jenniä kiinnosta nää alapääjutut? Antakaa nyt olla, mun mielestä se sano mielipiteensä ihan asiallisesti eikä olis tarvinnu alkaa nimittelemään sitä tiukkapipoksi.
Jotenki veikkaan, et Jennistä tykkäis melko moni ukko.jenni on muutonni vähän tiukkis
sopis olkiukolle kuin nyrkki silmään
Voin jäädä pois. Lopullisesti.toi sun uhoominen tuolla ammunnalla on perinjuurin häiritsevää
voisikko jättää sen pois ihan lopullisesti
Mulle tuli eilen metroasemalla joku tyyppi puristamaan tissistä. Ihan tosta vaan kylmiltään. Totesi vaan että You are so beautyful. Piti sitä vähän tirvasta kynsilleJotenki veikkaan, et Jennistä tykkäis melko moni ukko.
Mut himputti, just tänään jouduin nurkkabaarissa yhtä tolloa kädestä pitäen opettamaan, et naisiin ei kosketa pyytämättä.
Onneks toi ties, et häviää mulle shakissa, otsaanlyöntikilpailussa ja viime kädessä ammunnassa.
Sukupuolesta riippumati ihmisellä on peppu. Sitä ei mennä puristelemaan ilman lupaa.
Luvan kera asia tietty on kannatettava.
Mistä sä puhut?Älkää nyt sit vaan alentuko pyytämään asehullua takaisin, jokainen tietää että se kyttää kaikki kommentit ja ei pysy poissa.
viitannee aakoohon joka on uhonnu tolla ampumisella lukuisia kertojaMistä sä puhut?
okviitannee aakoohon joka on uhonnu tolla ampumisella lukuisia kertoja
mun mielestä väkivallalla uhoominen ei sovi tänne sitte yhtään
En mä tota niinkään ampumisella uhoamisena pitäis, onhan aakoo kertonut että osaa ampua ja myös ettei hänellä ole aseitaviitannee aakoohon joka on uhonnu tolla ampumisella lukuisia kertoja
mun mielestä väkivallalla uhoominen ei sovi tänne sitte yhtään
oon eri mieltä, musta tommonen jatkuvalla syötöllä tapahtuva ampumistarina on uhoomistaEn mä tota niinkään ampumisella uhoamisena pitäis, onhan aakoo kertonut että osaa ampua ja myös ettei hänellä ole aseita
Piis and lööw mai frend :heart: mä olen varmaan viettänyt liikaa aikaa äijäporukassa salilla kun siellä ne räyhää, uhoaa ja nostelee toisiaanoon eri mieltä, musta tommonen jatkuvalla syötöllä tapahtuva ampumistarina on uhoomista
lisäks hän uhoo usein myös tappelemisesta
no mää oon ikäni ollu mettämies ja suurimmalla osalla mun kavereista on kaapillinen tulikeppejä eikä ykskään niistä ole kattonu asiakseen puhua mistään ihmistenammuntakisoistaPiis and lööw mai frend :heart: mä olen varmaan viettänyt liikaa aikaa äijäporukassa salilla kun siellä ne räyhää, uhoaa ja nostelee toisiaan
Salilla kun joillain steroidipää-vatiniskoilla ne puheet on oikeesti "..ttu mä vedän sitä niin pataan, pistän paskaks sen auton ja nostan talonkin ilmaan" niin mun käsitys tuosta aakoon tämänkertaisesta kommentista ei ole uhkailua. Mutta asiathan voi aina ymmärtää monella tavallano mää oon ikäni ollu mettämies ja suurimmalla osalla mun kavereista on kaapillinen tulikeppejä eikä ykskään niistä ole kattonu asiakseen puhua mistään ihmistenammuntakisoista
ja ossaavat ampua pilikkaa ja riistalaukauksia