The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175376:
No nyt hän voi kyllä mennä takasi julkisilla, mut hänet pitäs viedä keskustaan. Juma*auta. Hotellin alaovelta menee ratikka 3 keskustaa. Laitoinki sille, että mä en lähe aamusti siellä ajaa autoa, on kortti varmaa senjälkee kuivumassa, ku puhaltelee öisiä. Mua vaan naurattaa jo koko juttu :LOL:
No ratikka on kuin pieni juna, sillä on hyvä harjoitella ennen oikeaa junamatkaa :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175246:
Siis me ollaan odotettu reissua nyt 150 päivää, mennään Cheekin keikalle, ollaan yötä tsadissa, käydään sunnuntaina kaupoilla jne. ja lähteään kotiin. Niin nyt sitte tää yks alkaa lateleen jotain aikatauluja, ku hällä oliski sillon HARJOTUSpeli sunnuntaina, että tarvii 4 aikaa olla jo kotona. Eihän tossa mihinkää kaupoille kerkiä. Hän voi joustaa tunnin kuulemma... EI helvetti.

Viimeks ku lähettii jäähallikeikalle, ja piti 11 lähteä, nii tällä oliki joku koirajuttu, minkä piti loppua ajoissa (niin väitti), vaikka todellisuudessa se sitte veny yli yhteen saakka, ja lämä tiskissä piti ajaa, että kerettiin hotellille ja jäähalliin, syötiin autossa jotain hesesafkaa. Olipa hauska matka.

Sori avautumisesta. :ashamed:
sano että harkkamatsi on sen verran turha että sen voi vaikka jättää väliin. Jos ei voi niin kyllä hänen Keekin lipun saa kaupaksi jopa reilulla voitolla

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175246:
Siis me ollaan odotettu reissua nyt 150 päivää, mennään Cheekin keikalle, ollaan yötä tsadissa, käydään sunnuntaina kaupoilla jne. ja lähteään kotiin. Niin nyt sitte tää yks alkaa lateleen jotain aikatauluja, ku hällä oliski sillon HARJOTUSpeli sunnuntaina, että tarvii 4 aikaa olla jo kotona. Eihän tossa mihinkää kaupoille kerkiä. Hän voi joustaa tunnin kuulemma... EI helvetti.

Viimeks ku lähettii jäähallikeikalle, ja piti 11 lähteä, nii tällä oliki joku koirajuttu, minkä piti loppua ajoissa (niin väitti), vaikka todellisuudessa se sitte veny yli yhteen saakka, ja lämä tiskissä piti ajaa, että kerettiin hotellille ja jäähalliin, syötiin autossa jotain hesesafkaa. Olipa hauska matka.

Sori avautumisesta. :ashamed:
eipä kovin kivaa, jättäkää seuraavan kerran pois reissusta.

:hug:

Hmmm...se on tehtävä joko niin, että *tumps!* juuri sait napakan potkumuksendeeruksen takalistoosi eli perärumppaseen - mars kaffeen laittoon :D

Tai sitten....ommmm...ommm...*hyvin tasapaksulla äänellä*...nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen vailla kahviseuraa....nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen vailla seuraa...nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen...nurkkabaarissa punatukkainen nainen...nurkkassa punatukkainen....!!!!

Liikututtaako? Niin missään kohdin?

Ja päi ja vää sullekin :D
Liikuttaa. Just siellä.

Mut mun Peppini ei eksy nurkkabaariin. Hän tulee sinne tarkoituksella.

mr alastuloko siellä on alkanu kiukuttelemaan?
Ei se uskaltais kiukutella :LOL:

Yhestä naisesta oli kysymys. yllättäen. Mä aattelinki jo laittaa, että jos noin vaikeeksi menee, niin eiköhän lipulle löydy ostaja ja mä saan varmaan jonkun kaverin hotellihuoneeseenki tai sit meen sin yksin (huoneesee siis), nii ei tarvii sitte kiukutella. Meitä lähtee pari muutakin ja neki on jo ihan kypsiä :D

eipä kovin kivaa, jättäkää seuraavan kerran pois reissusta.
Todellaki jätetään. 2 kertaa mukana ja molemmilla kauheita ongelmia hänen osaltaan..

Kahesti pääsin kentän ympäri ennenku keuhkot sano ettei jaksa enempää. Onks se hyvä vai huono suoritus tervakeuhkolta joka ei oo juossu yli puoleen vuoteen? :confused:
On se ihan kelpo suoritus, jos täpöjä päästelit? siis niin lujaa ku ite jaksoit? Koitappa seuraavalla kerralla juosta sellasta alle kävelyvauhtia, juosten. Voin vannoa, että menee useammankin kerran se kenttä ympäri ja jää hyvä fiilis :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä