ikiuni
sopii =)kelpaako ikikselle savumuikut, oon taas alkamassa värkkäämään selllasia
sopii =)kelpaako ikikselle savumuikut, oon taas alkamassa värkkäämään selllasia
Otin just makaronilaatikon uunista, maistuisko?Kuka tekis mulle ruokaa? Mua ei hutsita. :attn:
Sekin käy.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175381:Otin just makaronilaatikon uunista, maistuisko?
No ratikka on kuin pieni juna, sillä on hyvä harjoitella ennen oikeaa junamatkaa :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175376:No nyt hän voi kyllä mennä takasi julkisilla, mut hänet pitäs viedä keskustaan. Juma*auta. Hotellin alaovelta menee ratikka 3 keskustaa. Laitoinki sille, että mä en lähe aamusti siellä ajaa autoa, on kortti varmaa senjälkee kuivumassa, ku puhaltelee öisiä. Mua vaan naurattaa jo koko juttu
sano että harkkamatsi on sen verran turha että sen voi vaikka jättää väliin. Jos ei voi niin kyllä hänen Keekin lipun saa kaupaksi jopa reilulla voitollaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175246:Siis me ollaan odotettu reissua nyt 150 päivää, mennään Cheekin keikalle, ollaan yötä tsadissa, käydään sunnuntaina kaupoilla jne. ja lähteään kotiin. Niin nyt sitte tää yks alkaa lateleen jotain aikatauluja, ku hällä oliski sillon HARJOTUSpeli sunnuntaina, että tarvii 4 aikaa olla jo kotona. Eihän tossa mihinkää kaupoille kerkiä. Hän voi joustaa tunnin kuulemma... EI helvetti.
Viimeks ku lähettii jäähallikeikalle, ja piti 11 lähteä, nii tällä oliki joku koirajuttu, minkä piti loppua ajoissa (niin väitti), vaikka todellisuudessa se sitte veny yli yhteen saakka, ja lämä tiskissä piti ajaa, että kerettiin hotellille ja jäähalliin, syötiin autossa jotain hesesafkaa. Olipa hauska matka.
Sori avautumisesta. :ashamed:
eipä kovin kivaa, jättäkää seuraavan kerran pois reissusta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30175246:Siis me ollaan odotettu reissua nyt 150 päivää, mennään Cheekin keikalle, ollaan yötä tsadissa, käydään sunnuntaina kaupoilla jne. ja lähteään kotiin. Niin nyt sitte tää yks alkaa lateleen jotain aikatauluja, ku hällä oliski sillon HARJOTUSpeli sunnuntaina, että tarvii 4 aikaa olla jo kotona. Eihän tossa mihinkää kaupoille kerkiä. Hän voi joustaa tunnin kuulemma... EI helvetti.
Viimeks ku lähettii jäähallikeikalle, ja piti 11 lähteä, nii tällä oliki joku koirajuttu, minkä piti loppua ajoissa (niin väitti), vaikka todellisuudessa se sitte veny yli yhteen saakka, ja lämä tiskissä piti ajaa, että kerettiin hotellille ja jäähalliin, syötiin autossa jotain hesesafkaa. Olipa hauska matka.
Sori avautumisesta. :ashamed:
Liikuttaa. Just siellä.:hug:
Hmmm...se on tehtävä joko niin, että *tumps!* juuri sait napakan potkumuksendeeruksen takalistoosi eli perärumppaseen - mars kaffeen laittoon
Tai sitten....ommmm...ommm...*hyvin tasapaksulla äänellä*...nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen vailla kahviseuraa....nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen vailla seuraa...nurkkabaarissa havaittu punatukkainen nainen...nurkkabaarissa punatukkainen nainen...nurkkassa punatukkainen....!!!!
Liikututtaako? Niin missään kohdin?
Ja päi ja vää sullekin
Mun mielestä naiset yleensä on ihan hirveen kauniita ja jopa tuoksuvat hyvälle.17 sivua jo tuossa "Onko tämä nainen sinusta kaunis?".
Ei koivissa oo vikaa, ku keuhkoissa.luulis että kirahvin koivilla olis päässy enemmän
ei vain, ihan hyvä alku toi on
Ei se uskaltais kiukutellamr alastuloko siellä on alkanu kiukuttelemaan?
Todellaki jätetään. 2 kertaa mukana ja molemmilla kauheita ongelmia hänen osaltaan..eipä kovin kivaa, jättäkää seuraavan kerran pois reissusta.
On se ihan kelpo suoritus, jos täpöjä päästelit? siis niin lujaa ku ite jaksoit? Koitappa seuraavalla kerralla juosta sellasta alle kävelyvauhtia, juosten. Voin vannoa, että menee useammankin kerran se kenttä ympäri ja jää hyvä fiilisKahesti pääsin kentän ympäri ennenku keuhkot sano ettei jaksa enempää. Onks se hyvä vai huono suoritus tervakeuhkolta joka ei oo juossu yli puoleen vuoteen?
Se on aina ollu tollanen, että kaikki pitäs sen pillin mukaan mennä. Oltii joskus teininä parhaita kaveruksia, kumma juttu, että meijän tiet vähän niinku eros Ei sillä oo lapsia, ku kukaa äijäkää jaksa sitä kauhee kauaa katellano mää jo ihmettelin että ei miehet ruukaa tuollai kiukutella
jos se on salaa aavee-mamma?
Oli.oliko tosiaan mutruhuulijenni nuin tiukkana?
Ei se kyllä mikään miellyttävä tuoksu ollut kun itte en polttanut ja mies poltti. En mä silti sitä sen takia oisi lempannut tai vaatinut lopettamaanOli.
Monet muut kriteerit mä ymmärtäisin.
Tota en. Rajansa raittiudellakin.