Mitä mieltä parista jonka naisella iso "reuhka" ja mies posliini?

• Viestiketjun aloittaja "Hämmennys"
  • Ensimmäinen viesti
"Hämmennys"
Ystäväpariskuntien kanssa oltiin mökkeilemässä (saunottiin kaikki) ja pisti silmään, että miehen kaverin uudella tyttöystävällä oli melkoinen reuhka alapäässä kun taas mies oli posliinina.

Mitä teille tulee tollasesta parista mieleen? Mies on muutenkin pitkä ja urheilullinen, nainen oli lyhyempi ja "muodokas", hieman pullea.

Blue
Mä en ole ollenkaan varma oliskos se ystäväpariskunta halunnut saunoa sinun kanssasi jos olisivat tienneet että heidän karvoitusasiansa ja ruumiinmuotonsa kiinnostavat sinua niin paljon että niistä pitää vielä analyysiäkin lähteä tekemään.

Muusta mulla sitten ei olekaan mitään sanottavaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;30174217:
Kyllähän siinä tietysti jonkinlaisen hämmennyksen tilaan vääjäämättä ajautuisi. Joutuisi ikään kuin miettimään, että mitäs nyt? Miten tästä nyt päästään eteenpäin? Onko millään enää mitään väliä? Tällaistako tämä nyt sitten onkin? Tällaistahan siinä tietysti alkaisi mielessä pyöriä.

Miten itse selvisit tilanteesta?
:LOL:

"nuuh"
Ei saatana! Meillä tollaiset hieman pulleat jättimaton omistajat poltetaan siellä saunan kiukaassa. Miten se oli päässyt julkisesti esittelemään tuota haaroaan? Eikö kukaan enää välitä? Eikö kukaan enää vahdi lähimmäisiään? Vastuuta siskot!

[QUOTE="a p";30174643]No aika harvoin ajattelee, että pari olis timmi mies joka on posliini ja hänen nainen olisi luomumpi pullea ja isolla häpykarvapehkolla, sinänsä kaunotar.[/QUOTE]

Älä ajattele. Elämä helpottuu kun jättää stereotypiat omaan arvoonsa. Miksi asia edes sua vaivaa?????

[QUOTE="a p";30174643]No aika harvoin ajattelee, että pari olis timmi mies joka on posliini ja hänen nainen olisi luomumpi pullea ja isolla häpykarvapehkolla, sinänsä kaunotar.[/QUOTE]

Ihan totta, aika harvoin sitä alkaa ajatella muiden pariskuntien häpykarvoituksia. Ja silloinkin kun niin huomaa tehneensä, tajuaa yleensä aika pian vaihtaa aihetta.

Yhteistyössä