Ihastus palstalaiseen. Muita?

• Viestiketjun aloittaja hyvinharmaa
  • Ensimmäinen viesti
mää voisin teoriassa kuvitella ihastuvani somessa (joksi luen mm. tämän palstan)

naisen porisemat jutut on tärkeemmät kuin ulkonäkö
En tiedä, onko se ulkonäkökään SE juttu. Jotenkin ihmisen koko olemus, tapa puha, miten se juo mukista, syö, tervehtii, katsoo, hymyilee ja nauraa on ihan älyttömän merkittävässä osassa. Pidän kyllä ihmisistä, joilla on fiksuja ajatuksia... mutten ole niin hyvä ihminen, että voisin ihastua keneenkään vain sen ajatusmaailman perusteella.

Toisekseen olen usein huomannut, että monet luulevat ajattelevansa asioista tietyllä tavalla, mutta käyttäytyvät päinvastoin. Tällaisessa paikassa "käyttäytymis"- puoli jää näkemättä.

Eli siis netissä ihmisen on helppo olla se "ideaali- ihminen" jonka toivoisi olevan.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Joskus ennen aviomiestäni ehkä olisinkin voinut ihastua, tai jos menisi huonosti liitossa - who knows? - mut tällä hetkellä ei kyllä ole ajankohtaista. Mutta onhan se hyvinkin mahdollista ihastua henkilöön keskustelujen perusteella.

Se, onko henkilö sitten aito oma itsensä on täysin eri asia. Mulle on vaikea ajatus että tykkäisin romanttisessa mielessä henkilöstä, joka on vain kehitetty tätä palstaa (tai yleisestikin internetiä) varten, hauskuuttamaan keksijäänsä.

• Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
Pelkkä ulkonäkö ei tee kenestäkään viehättävää.
No ei mutta kun sanoit että haluat nähdä toisen.
Niin tarkoitin että kuvien vaihtamisella saa tietää miltä toinen näyttää.
Ja vaikka ihastuis netissä, voihan olla ettei vastaa irl sitä kuvaa minkä on saanut netissä.
Mutta eihän sitä sitten tarvitse toista kertaa nähdä jos siltä tuntuu.

Ja kuvia pystyy kyllä vaihtamaan :)
No jos nyt sitten kommentoisi :LOL:

Kuvat on kaksipiippuinen juttu, niistä näkee kyllä pääpiirteittäin ihmisen, mutta se on siltä kantilta miltä se ihminen haluaa sinun näkevän hänet, ei välttämättä realistinen totuus.

En toki väitä että ihmiset välttämättä hakee petosta asialla, vaan jokainen mielummin tulee hyväksytyksi kuin torjutuksi, vaikka olisi kyse kaveruudesta / ystävyydestä.

Varsinkin vastakkaisten sukupuolien kanssa tulee se esille, että toisen hyväksyntä voi nousta tärkeäksi kun pitää toisen persoonasta muutenkin. Vaikka asiassa ei olisi edes mitään "säätöä".

Ihmiset on hassuja.

No ei mutta kun sanoit että haluat nähdä toisen.
Niin tarkoitin että kuvien vaihtamisella saa tietää miltä toinen näyttää.
Ja vaikka ihastuis netissä, voihan olla ettei vastaa irl sitä kuvaa minkä on saanut netissä.
Mutta eihän sitä sitten tarvitse toista kertaa nähdä jos siltä tuntuu.
Ei kun siis... että en voi kuvastakaan päätellä, voisinko ihastua ihmiseen. Toisen näkeminen tarkoittaa live- tapahtumaa.
Ja siis mun nähdäkseni on valtavan hienoa, että joku voi ihastua netissä kuvan kanssa tai ilman. Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää. Mun kohdalla se ei vaan onnistu. Olen kovin tarkka...

Ei kun siis... että en voi kuvastakaan päätellä, voisinko ihastua ihmiseen. Toisen näkeminen tarkoittaa live- tapahtumaa.
Ja siis mun nähdäkseni on valtavan hienoa, että joku voi ihastua netissä kuvan kanssa tai ilman. Ei siinä ole mitään pahaa tai väärää. Mun kohdalla se ei vaan onnistu. Olen kovin tarkka...
No siis sinun kohdalla maneerit, kehon kieli, äänen painot ja sävy jne. Kaikki oikeassa elämässä nähtävä vaikuttaa yhdessä.

Onhan se ihan ymmärrettävää.

Kaikilla meillä on se oma koktaili mikä mahdollistaa ihastumisen.

Eikä vähimpänä tekijänä ole se, missä tilanteessa on henkisesti. Elämän eri aikakausina vaikuttaa eri asiat.

No jos nyt netissä jonkun kanssa juttelisi, ehkä ihastuisi tms niin kyllähän sitä jossain vaiheessa nähdään.
Se on sitten eri asia vastaako ihminen siinä vaiheessa sitä kuvaa minkä on toisesta saanut. Jos ei, niin ei tarvitse toista kertaa nähdä.
Ei sitä aina välttämättä ensimmäisten livetreffienkään/näkemisen perusteella saa koko kuvaa/oikeaa kuvaa toisesta.

• Tykkää
  • Tykkää
Reactions: Milfred
Riippuuhan se siitäkin miten nopeasti ihminne ylipäätään ihastuu ja mitä ihastumisella tarkoitetaan.
Mä ainakin ihastun erittäin nopeasti jos toinen tuntuu tietyllä tavalla läheiseltä/tutulta/kiinnostavalta jostian muusta syystä :p

Tuli vielä mieleen että joillekin esim treffipalsta voi olla melkeinpä ainoa "keino" löytää kumppania jos ei vaikka käy ravintoloissa yms missä voisi mahdollisesti tavata jonkun.
Eihän sieltäkään tietenkään aina löydä.
Elämäntilanne yleensäkin voi vaikuttaa siihen mistä yrittää hakea seuraa.

No siis sinun kohdalla maneerit, kehon kieli, äänen painot ja sävy jne. Kaikki oikeassa elämässä nähtävä vaikuttaa yhdessä.

Onhan se ihan ymmärrettävää.

Kaikilla meillä on se oma koktaili mikä mahdollistaa ihastumisen.

Eikä vähimpänä tekijänä ole se, missä tilanteessa on henkisesti. Elämän eri aikakausina vaikuttaa eri asiat.
Olenkin puhunut asiasta kokoajan omasta näkökulmastani. Ymmärrän myös sen, ettei kaikki ole yhtä... ööö... no sellaisia kuin minä. Toki se henkinenkin puoli on merkittävä vaan ei ainut.

• Tykkää
Tuli vielä mieleen että joillekin esim treffipalsta voi olla melkeinpä ainoa "keino" löytää kumppania jos ei vaikka käy ravintoloissa yms missä voisi mahdollisesti tavata jonkun.
Eihän sieltäkään tietenkään aina löydä.
Elämäntilanne yleensäkin voi vaikuttaa siihen mistä yrittää hakea seuraa.
Treffipalstat on kovin hienoja niille, joille se sopii.

Joo, mikä se jankkaava muka väikkäriä tekevä omasta ja äitinsä mielestä suuri filosofipalstalainen olikaan, nikiltään joku mies1 tms.?

Kyllä on nimittäin TOSI hottisjuttuja sillä miehellä, pyörin öisin levottomana sängyssäni, kun kuvittelen miten ihanaa olisi kuunnella sitä vänkäämistä, jankkaamista ja besserwissaamista livenä... Uuuhh! :p

Yhteistyössä