Tää vois lähtee mukaan siihen mun ketjupaitaprojektiin, jota yhesti suunnittelin.Mikä ei tapa se vituttaa.
Annas kun määrittelen tämän sinulle: En ihmeemmin pidä sosiaalisesti matalarimaisista esipanemisharrasteista. Samasta syystä kun en ihmeemmin heruttele täällä, en pidä lavatansseistakaan (jossa siis vaihtuvat parit.) On vähän vierasta pitää sellaista esihäröilyä sellaisen tyypin kanssa, jota ei kuitenkaan oikeasti panisi. Jos panee, panee sitten kunnolla, jos ei pane niin sitten ei.onko käynyt mielessä että ihmiset täällä ei heruttele vaan elävät. sosiaalisia kontakteja ynnä muita outoja asioita.
Eihän kukaan voisi sinusta moista kuvitellakaan!! :hug:huomenta :flower:
meikä ei ainaskaa ole syyllistynyt mihkään esipanoihin täällä enkä muualla, oon siveyden sipuli
niin justiinsaEihän kukaan voisi sinusta moista kuvitellakaan!! :hug:
Täällä toinen :attn: :wave:huomenta :flower:
meikä ei ainaskaa ole syyllistynyt mihkään esipanoihin täällä enkä muualla, oon siveyden sipuli
Kokeile HS:n testillä: Minkä vuosikymmenen lapsi olet ruokamuistojesi perusteella? - Ruoka - Ruoka - Helsingin SanomatEi mullakaan tuo historia kuulunut oikein suosikkiaineisiin
Mikähän se kyöpelin mainitsema ruokatesti on?
?Nähtiinkös siitä edellisestä ketjusta muuten muualla vaivaa?
Itse en siinä ollut mutta en muista kirjoiteltiinko siitä tuolla isolla puolella.
Kyllä tuo testi tiesiAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30173414:
Niin ja sulla oli kirotusvireOi. Queenfanipala
Nyt mä kyl tykkään sinusta. Tahdoit tai et.
Tässä teille herätystä aamuunkone laitto multa väärän biisin viimeks .[video=youtube;5PF1bhfoRi0]http://www.youtube.com/watch?v=5PF1bhfoRi0[/video]
:O olet 50-luvun lapsi. Voinyperkelejajumalauta!! Kyä mää tiedostan etten ihan teini ole mutta joku roti sentään!Kyllä tuo testi tiesi