The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eissaaa. Olis ehkä nukumaanmenoaika, hinkkasin minuutin verran tahraa näytöstä poijes ennenko hoksasin että se oli piste lauseiden välissä. Öhhöhöö.
:D väsymokailut on aina niin huvittavia. Itse olen väsyneenä lukemattomia kertoja seissyt oveni takana bussikortti kädessä ja miettinyt, että miten sen oven saa sillä auki.

• Tykkää
Reactions: famipala ja poika
kahvikirahvi
Jenny valitsi huonon päivän lukea ketjua, täällä on porukka heittäny liian innoissaan vettä myllyyn ko ne harmaat parjas aiemmin.

Mut viimepäivien puheenaiheet on kyl enimmäkseen vaihdellu huoltajuuskiistojen, autokoulujännityksen ja koulun/eskarin alotuksissa. Ja mitä muuta tässä nyt onkaan ollut.

Jenny valitsi huonon päivän lukea ketjua, täällä on porukka heittäny liian innoissaan vettä myllyyn ko ne harmaat parjas aiemmin.

Mut viimepäivien puheenaiheet on kyl enimmäkseen vaihdellu huoltajuuskiistojen, autokoulujännityksen ja koulun/eskarin alotuksissa. Ja mitä muuta tässä nyt onkaan ollut.
Helle, ruuat, musiikki yms.
Vitutukset kans.

Ja kissat tänään myös :attn:.

Ja mie jäin jumiin tuonne muille sivuille testaamaan niinkin tärkeitä asioita kuin mikä kouluaine olet. Väittää ruotsiksi :O. Ja ruokatesti kertoi, että olen 70-luvun lapsi :).

Vaan nyt Masan kanssa treffeille. Öitä pörröt :kiss:.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä