mitä tohon voi sanoa. hyvin pyyhkiiEissaaa. Olis ehkä nukumaanmenoaika, hinkkasin minuutin verran tahraa näytöstä poijes ennenko hoksasin että se oli piste lauseiden välissä. Öhhöhöö.
mitä tohon voi sanoa. hyvin pyyhkiiEissaaa. Olis ehkä nukumaanmenoaika, hinkkasin minuutin verran tahraa näytöstä poijes ennenko hoksasin että se oli piste lauseiden välissä. Öhhöhöö.
Oletko järkyttynyt ja liityt parjaajien kerhoon?Okei no nyt ymmärrän miksi tätä ketjua parjataan ehtimiseen rivoksi.
väsymokailut on aina niin huvittavia. Itse olen väsyneenä lukemattomia kertoja seissyt oveni takana bussikortti kädessä ja miettinyt, että miten sen oven saa sillä auki.Eissaaa. Olis ehkä nukumaanmenoaika, hinkkasin minuutin verran tahraa näytöstä poijes ennenko hoksasin että se oli piste lauseiden välissä. Öhhöhöö.
Voi toista : /Pitäisköhän heittäytyä hurjaksi ja mennä itekki joskus ajoissa nukkumaan.
Voi puolikasta, toi isi-ikävä on laittanu raukan niin sekasin että se on alkanu heräilemään yöunilta. Nytteki se on heränny jo kahdesti, ja äsken se höpötteli että isi tulee sitten joskus meille kylään. Raukkariepu.
Tyhmä ämmä olis osuva ilmausmitä tohon voi sanoa. hyvin pyyhkii
Kyllä täällä asiaakin puhutaanOkei no nyt ymmärrän miksi tätä ketjua parjataan ehtimiseen rivoksi.
Tuokin on aika pahaväsymokailut on aina niin huvittavia. Itse olen väsyneenä lukemattomia kertoja seissyt oveni takana bussikortti kädessä ja miettinyt, että miten sen oven saa sillä auki.
Ihan sama sinällään minulle. Itse toki tulisin hulluksi jos heruttelisin täällä päivät pitkät, mutta mikä nyt kenellekin sopii.Oletko järkyttynyt ja liityt parjaajien kerhoon?
Noi bussikortit ja koti- ja työavaimet menee mulla aika usein sekaisin. Joskus odotellut bussia kotiavaimet kädessä. En sentäs ole vielä koittanut matkaa maksaa avaimilla . Paino sanalla vielä.Tuokin on aika paha
Asioita ei kannata ottaa liian vakavastiIhan sama sinällään minulle. Itse toki tulisin hulluksi jos heruttelisin täällä päivät pitkät, mutta mikä nyt kenellekin sopii.
onko käynyt mielessä että ihmiset täällä ei heruttele vaan elävät. sosiaalisia kontakteja ynnä muita outoja asioita.Ihan sama sinällään minulle. Itse toki tulisin hulluksi jos heruttelisin täällä päivät pitkät, mutta mikä nyt kenellekin sopii.
Helle, ruuat, musiikki yms.Jenny valitsi huonon päivän lukea ketjua, täällä on porukka heittäny liian innoissaan vettä myllyyn ko ne harmaat parjas aiemmin.
Mut viimepäivien puheenaiheet on kyl enimmäkseen vaihdellu huoltajuuskiistojen, autokoulujännityksen ja koulun/eskarin alotuksissa. Ja mitä muuta tässä nyt onkaan ollut.