Kenties jollain muulla lääkkeellämut saa kyllä aika helposti rauhalliseksi pillulla
Kenties jollain muulla lääkkeellämut saa kyllä aika helposti rauhalliseksi pillulla
Luultavastisulle tulee ikävä näitä aikoja puolikkaan kanssa kun vaihtelet meidän vaippoja.
varmaankin liikenisAaa, liikeniskö siitä myös Dee Deen kuppiin?
Kisaajana, tottakai! Puolitoista tuntia enää, niin on jo toinen jalka haudassa enivei, eli sovin hyvin kisaajaksi.varmaankin liikenis
mites on, ootko rollaattorikisoissa kisaajana vai toimitsijana?
miten olistää vanhus lähtee nyt ettii sitä masaa...saa liittyä etsintäpartioon jos siltä tuntuu.
ötyjä:kiss:
Pplle :hug:Pitäisköhän heittäytyä hurjaksi ja mennä itekki joskus ajoissa nukkumaan.
Voi puolikasta, toi isi-ikävä on laittanu raukan niin sekasin että se on alkanu heräilemään yöunilta. Nytteki se on heränny jo kahdesti, ja äsken se höpötteli että isi tulee sitten joskus meille kylään. Raukkariepu.
Toi nainen näyttää siltä, kuin se miettis huomisen ostoslistaa.miten olis
ei mieti kauaa :saint:Toi nainen näyttää siltä, kuin se miettis huomisen ostoslistaa.
epäilen että toi käsi rupee elämään...miten olis
erittäin luultavaaepäilen että noi lanteet rupee elämään...
Voihan sillä särkeä päätäki.Toi nainen näyttää siltä, kuin se miettis huomisen ostoslistaa.
no siinä tapauksessaerittäin luultavaa
Kuva pistää epäilemään, että sille oisi tarjolla Buranat supponaVoihan sillä särkeä päätäki.
tää on lopulta todennäkösin skenaarioVoihan sillä särkeä päätäki.
:tyrsk:Kuva pistää epäilemään, että sille oisi tarjolla Buranat suppona
jos toi kuvais mua niin ei varmasti haittais jos päätä särkis,päänsärky lähtee panemalla. Koskaan en ole päänsärkyn takia kieltäytynyt seksistä ja jos on ollut niin sillon just pannaan.tää on lopulta todennäkösin skenaario
jos noi on aviksessa
kuhan viisastelinjos toi kuvais mua niin ei varmasti haittais jos päätä särkis,päänsärky lähtee panemalla. Koskaan en ole päänsärkyn takia kieltäytynyt seksistä ja jos on ollut niin sillon just pannaan.
Ja nyt nukkumaan.
aijjaa, mää en oon kyllä mitään huomannuOkei no nyt ymmärrän miksi tätä ketjua parjataan ehtimiseen rivoksi.