mut en mä ole miitingissä: /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30171885:Sua nurkassa
mut en mä ole miitingissä: /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30171885:Sua nurkassa
hjuva ideaEiks kaikki ketjulaiset vois mennä yhtäaikaa samaan sänkyyn, niin olis sitten toi ristiinpaneskelukin hoidettu yhdellä iskulla?
mitäs se mitään estää?ainaskaan mua ette voi panna miitissä, olen nimittäin tn alkomahoolin vaikutuksen alaisena
Järjestetään uusi ja isompi uudestaan :hug:.mut en mä ole miitingissä: /
Vai tuukko mielummin reisille?hjuva idea
meikä ilmoittautuu säären pitoon
kännissä ei paneta eikä seisomitäs se mitään estää?
Joihinkin miehiin alkoholi vaikuttaa niin että vehkeet ei toimi.mitäs se mitään estää?
Kai sekin lasketaan osallistumiseksi.hjuva idea
meikä ilmoittautuu säären pitoon
Onko sussa joku vika jos ei kännissä paneta tai seiso?kännissä ei paneta eikä seiso
kukas sulle on ton kertonut ?kännissä ei paneta eikä seiso
Ja mitäköhän panis suuhunsaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30171867:Ketähän panis ihan ekaksi .
Vois kattoo vaikka en ole kissaihminen. =)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30171931:Jotta tämä ketju ei olisi aivan täynnä tuhmuuksia haluaisin muistuttaa kaikkia kissaihmisiä, että tv 1 lähettää tänään klo.19 mielenkiintoisen jakson kissoista.
Noin... mihin me jäätiin
Entäs krapulassakännissä ei paneta eikä seiso
mä en eläissäni törmännyt vielä yhteenkään sellaseenJoihinkin miehiin alkoholi vaikuttaa niin että vehkeet ei toimi.
Siitä ei kannate ruutikselta kysyäEntäs krapulassa
Sehän on vaan hyvä piirre miehessä. Voi huoletta päästää baanalle vieraitten (ja miksei tuttujenkin) naarasten sekaan :xmas:Onko sussa joku vika jos ei kännissä paneta tai seiso?
Mulle on tullut vastaan. Mutta eipä tuo ole haitannut.mä en eläissäni törmännyt vielä yhteenkään sellaseen
tämmönen vika on ollut nuoresta saakkaOnko sussa joku vika jos ei kännissä paneta tai seiso?
no eipä se muakaan haittais,aina se siitä toipuuMulle on tullut vastaan. Mutta eipä tuo ole haitannut.
Mites sen panemisen laita?Mä en kyl muista eronneeni kenestäkään ketjulaisesta???
Ja eroseksiäAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30171903:Sovintoseksiä