Niinpä tietystiAlkuperäinen kirjoittaja Tohvelieläin;30171322:Oisin suositellut tämmöistä.
Oletko kokeillut koskaan mitään luontaistuotejuttuja?On parempi. Huomenna tulee kaveri mun seuraksi. =)
Ikävä juttu että lääkityksen lopttamisen jälkeen on tullut ahdistuksia. Niitä ei ollut ennen lääkitystä. Söin lääkkeitä n.6v. ajan. Siihen aikaan mahtuu eri merkkejä.
...jaa - on kait tuo voinunna ihan hyvin kyökissä pyörähtää mun huomaamatikin- ulko- ovi on sepposen levällään ja mä jouduin alakerrassa tässä kuppelehtimaan, joten...DDR käväisi kylässä???
:wave: - tervetullutta on tämä pieni vilpoisuus. Meillä perskutarallaa palo tän kesän aikana kasteluista huolimatta melkoinen pläntti nurmikkoa eli tässä saa sitten sitäkin paikkaa uudistaa. Ja - villasukat kehiin, hei :heart:!Ikiuni,hyvä kun on olo parempi ja kaveri pääsee huomenna sun luo.
Aika harmillista, ei tuolainen ahdistus ole kivaa.
FreezeCat, ihanaa kun on vähän viileämpi ilma, pitkät helteet on ollu inhottavia ja hermoja raastavia.
arsenikin sivumaku?DDR käväisi kylässä???
Kepsis niitä vaahtoja väsää, en minä...jaa - on kait tuo voinunna ihan hyvin kyökissä pyörähtää mun huomaamatikin- ulko- ovi on sepposen levällään ja mä jouduin alakerrassa tässä kuppelehtimaan, joten...
Mutta mulla mitn vaahtoja tässä ole. :snotty:....mutta maistuu ilmankin
En ole kokeillut mitään ahdistukseen.Oletko kokeillut koskaan mitään luontaistuotejuttuja?
Eikös esim mäkikuismakin ole ahdistukseen/masennukseen käytettävä?
Tai joku muu?
- sitäkö se helekatti soikoon onkin!arsenikin sivumaku?
Ihan kato aattelin jo tiimityötä, että liikutte sujuvasti jo kaksikkomuodostelmassa - toinen pihauttaa sumpit ja toinen tyrkkää vaahdot mukitolkkusellaKepsis niitä vaahtoja väsää, en minä
Minä pistän pannun kuumaks ja Kepsis vatkaa vaahdot (D-)kuppeihin. Täydellistä!Ihan kato aattelin jo tiimityötä, että liikutte sujuvasti jo kaksikkomuodostelmassa - toinen pihauttaa sumpit ja toinen tyrkkää vaahdot mukitolkkusella
Minä pistän pannun kuumaks ja Kepsis vatkaa vaahdot (D-)kuppeihin. Täydellistä!
Kurjaa kuitenkin tuollainen : / :hug:En ole kokeillut mitään ahdistukseen.
E-kuppeihin saa myös hyvin laitettua.Minä pistän pannun kuumaks ja Kepsis vatkaa vaahdot (D-)kuppeihin. Täydellistä!
Kävin googlettamassa. Teaniinia vois kokeilla. Sitä saa kapseleina ja vihreästä teestä.Kurjaa kuitenkin tuollainen : / :hug:
Kannattaa kokeillaKävin googlettamassa. Teaniinia vois kokeilla. Sitä saa kapseleina ja vihreästä teestä.
Ei tietenkään ole.Pienissä kupeissa muuten ei o mitn vikaa.
Ei ole ei.Pienissä kupeissa muuten ei o mitn vikaa.
Vievät enemmän tilaakin :xmas:Ei tietenkään ole.
Haluaisin pienemmät kupit. Isoista on haittaa.