The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Miten mä en nyt oikein tuohon uskois :snotty:....mieluummin näkisin semmoisen kohtuu hulppean kattohuoneiston :rolleyes:

Pojille löytyis varmaan juttua autoista, että onko se jagge nyt kätevä Hesan liikenteessä...ja sitten me tytöt (vaikka mä nyt en fyysisesti pääsekään niin sielun silmillä olen jo mukana :D) nähtäis heti se muuntautumiskykyisyys ja hetkeen heittäytyminen, mikä on tärkeitä kriteereitä ihan vaikka sitä malli- ja edustustehtäviä ajatellen sekä kiraffin kumppanin habituksessakin ja juttuun päästään varmasti kun käydään läpi miten suhtautuu tuulipukuihin ja tennissukkiin ja mikä mieltymys hällä on pörröihin :rolleyes: jne. näin niin kuin alkupaloiksi.

Siitä se varmasti ihan luontevasti lähtee sitten omalla painollaan rönsyilemään :D

Hä, tä - oivallinen paikka?
Kuulostaa siltä että en uskalla kohta tulla koko miittiin ollenkaan, vaan ajelen tsadilaisen kanssa jaguarilla auringonlaskuun (pussikaljalle), menkää te sinne baariin. Ni kerta :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kuulostaa siltä että en uskalla kohta tulla koko miittiin ollenkaan, vaan ajelen tsadilaisen kanssa jaguarilla auringonlaskuun (pussikaljalle), menkää te sinne baariin. Ni kerta :D
:D - ällös öllös höpäjämäti joutavuuksia :kiss:

...taiiii...sitten te voisitta tsekata AaKoon nurkkabaarin ja tehdä sen paikan valloituksen eli Private showta pukkais :D

Musiikkipuolikin varmaan hoituis kun AaKoo laulais välistä ihan ite ja olis lääniä ja rauhaa jutella :)

No niin tai näin kyllä te löydätte oikean paikan :)!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä