Ehkä voin pari tarjota sitten kun pussit alkaa tyhjetäAi et mulle ostanut? törkeetä
Ehkä voin pari tarjota sitten kun pussit alkaa tyhjetäAi et mulle ostanut? törkeetä
Kuulostaa siltä että en uskalla kohta tulla koko miittiin ollenkaan, vaan ajelen tsadilaisen kanssa jaguarilla auringonlaskuun (pussikaljalle), menkää te sinne baariin. Ni kertaMiten mä en nyt oikein tuohon uskois :snotty:....mieluummin näkisin semmoisen kohtuu hulppean kattohuoneiston
Pojille löytyis varmaan juttua autoista, että onko se jagge nyt kätevä Hesan liikenteessä...ja sitten me tytöt (vaikka mä nyt en fyysisesti pääsekään niin sielun silmillä olen jo mukana ) nähtäis heti se muuntautumiskykyisyys ja hetkeen heittäytyminen, mikä on tärkeitä kriteereitä ihan vaikka sitä malli- ja edustustehtäviä ajatellen sekä kiraffin kumppanin habituksessakin ja juttuun päästään varmasti kun käydään läpi miten suhtautuu tuulipukuihin ja tennissukkiin ja mikä mieltymys hällä on pörröihin jne. näin niin kuin alkupaloiksi.
Siitä se varmasti ihan luontevasti lähtee sitten omalla painollaan rönsyilemään
Hä, tä - oivallinen paikka?
Unikuvia :kiss:Hopsan, viiden jälkeen soi kello. Nyt apparaatit kiinni ja öitä :wave:
- ällös öllös höpäjämäti joutavuuksia :kiss:Kuulostaa siltä että en uskalla kohta tulla koko miittiin ollenkaan, vaan ajelen tsadilaisen kanssa jaguarilla auringonlaskuun (pussikaljalle), menkää te sinne baariin. Ni kerta
Muistini muistelee samoja polkuja.muistelen että aakoo asuu juurkin periferiassa
Eikä niitä kasvata syöminenkäänMette Mannonen, yhtä pienet tissit
Aaaa, no sitten joku muu paikka - kyllä te varmasti sen porukalla löydätte ja keksitte !muistelen että aakoo asuu juurkin periferiassa
eikä mun, mää en muutonkaan usko noihin taikajutskiinMun uniin ei ole koskaan vaikuttanut kuu.
heippatsih.
Ja nyt näyttäis siltä että lähen puhelimen äärelle loppuyöksi.
Tuitui :heart:tsih.
Ja nyt näyttäis siltä että lähen puhelimen äärelle toviksi.
ne kaupunginosat joihin ei pääse ratikallaMikä on tuo periferia?
Jumalanselkä. Kaakana oleva paikka.Mikä on tuo periferia?
ahaane kaupunginosat joihin ei pääse ratikalla
Ja ite asut vissiin krunikassa kun on niin nöynöy jos ei löyvy ratikkaa?ne kaupunginosat joihin ei pääse ratikalla
en oo ikinä kiistäny ettenkö asuisi huitsin kuusessaJa ite asut vissiin krunikassa kun on niin nöynöy jos ei löyvy ratikkaa?
ÖitäNytten ois tommonen tulossa tänne..
Öitä ihanaiset