The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
niin mä tarkotin ihan yleisesti tota et ei aa sitä kenet haluaa. tai itelle niin et sai sen mutta ei sitten ihan niinkuin olisi halunnut.

pienet unet otin,ei juuri auttanut ihan yhtä pöhnö olo. muutenkin sunnuntait on aina vaikeita ja nyt tämäkin. tänää sit ajoissa nukkumaan.
 
Ei helvata sentään :D

Ihan nopeena tässä olen koneella - juujuu :rolleyes: - ja kirjautumisen jälkeen etsin heti teitä....

No enkö vaan eksynytkin tuohon ytimekkään lyhyeen The Vittu- alotuksentynkään :D

Jotta morjensta vaan :wave: - ja kyllä, mä oisin oikein oivallinen tähti silmälasimainokseen ihan ilman skriptiäkin :D
 
Ja sitä on taas puskia heilutettu ja trimmeröitykin ja satoa saatu ja kutsumanimissäkin pysytty :D - eli normimeininkiä.

Ja pitkästä aikaa sitä hemmetin tylsää ja ahdistavaa sunnuntaifiilistäkin pidetty. Piti tässä sisätouhujenkin aikana sitten huudattaa oikein nyyhkispyyhkis- muzaccia muiden touhutessa ulkosalla...hyvä oli sitten antaa pikkasesti sen alaleuankin väpättää

Vaan helpotti se :)

Aurinko lekottaa lämpimänä, amppareita saan silloin tällöin hätistellä, hiljaksiin kääntelen tässä pääkoppaa kohti ens viikkoa. Ihana elokuu :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä