ikiuni
Mut jos me videoidaan niin saa katsoa.Miehiltä pääsy kielletty!
Mut jos me videoidaan niin saa katsoa.Miehiltä pääsy kielletty!
no mut sittenhän painutaan yhteissuihkuun, tottakai :saint:Mieti ku ensin rasvaillaan toisemme ja sit joku höyhentyyny posahtaa. Sit ollaan kyllä oikeestiki palstan kanalauma
Aikaa menee mutta lopputulosta ajatellen..Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30166967:Joo. Tuossa on tavoite . Siihen voi tovi vierähtää kylläkin :snotty:.
Tottakai, voidaan kaikille halukkaille lähettää oma kopio :xmas:Mut jos me videoidaan niin saa katsoa.
Ei paha .Aikaa menee mutta lopputulosta ajatellen..
Sää oot rampsu aina tilanteen tasalla :flower:no mut sittenhän painutaan yhteissuihkuun, tottakai :saint:
Ei koko estä mua hiplaamasta.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30166980:Olin juurikin myös sanomassa, että täältä on turha mitään tissejä oottaa, mut hyvä, että muilla on mun puolesta sitte
Niitä pieniähän voipi joutua jopa kauemmin etsiskelemään ja kopeloimaanEi koko estä mua hiplaamasta.
Jaa, ite nukahtelen taas tähän näppikselle vähän väliä jo että pitäis vissiin mennä ihan sänkyynkin. Huomenna taas aikainen ylösnousu.Eipä sit tullukaan vielä mentyä nukkumaan.
nihNiitä pieniähän voipi joutua jopa kauemmin etsiskelemään ja kopeloimaan
Syö syö tyttö että tissit kasvaaMie olen ahminu tänään niin paljon kaikkea että ei tartte kyllä pitkään aikaan syödä mitään. No okei, salaattia on vielä huomiseks
Syö syö tyttö että tissit kasvaa