Onko paljon muuta kuin tavallista tai karpaloa?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163680:Miulle ei siiderit oikein enää myöskään uppoa. Lonkeroa juon minäkin enemmin. Harmi vaan kun ravintoloissa on usein tosi rajalliset valikoimat lonkeroissa. Perinteisestä lonkerosta ei nimittäin pidä. Kuiva siideri menettelee hyvän lonkeron puutteessa.
Niin on :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163687::heart:
Niin ihana tuo rough boy :heart:
Tosi harvassa paikassa on muuta kuin nuo.Onko paljon muuta kuin tavallista tai karpaloa?
Jossain on vodkalimelonkkua, sekin ihan ok.
Awww :heart:. Mie kipasen pikasuihkuun ja alan tulemaan . Jännää .Heij, heij
synnärillä nähdään
Nytkö se on menoa?Heij, heij
synnärillä nähdään
Onko sulla muka syytäkin huolestua ukon touhuista?No vähän kumpaakin..ja ne kivatki vähä semmosia mitä ei tarvis nyt olla.: /
:wave:iltaa :wave:
Mullakin ois sauna kohta valmiina, mut tarvitkos selänpesijää?Nyt suihkuun -> right back
mikäs susta tulikaan, oon jo unohtanu :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163733:Niin joo mun on pakko hehkuttaa!! Eilen oli tosiaan paluu koulunpenkille, sain jokaisesta tehtävästä hyväksytyn!!!
Enää olis yks psykan tentti ja sit loppuaika menis oikeestaan pelkässä työssäoppimisessa ja toukokuussa mulla ois paperit kädessä. JEI!
Onnea matkaan ja tsemppiä!!!Heij, heij
synnärillä nähdään
Miksi ei huvita : /Möh, ei huvita syödä vaikka nälkä kurnii vatsassa. :|
En tiiä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163747:Miksi ei huvita : /
Koulunkäynnin ja apip toiminnan ohjaaja, mut papereillä pääsis myös aikuispuolelle toimintakeskuksiin yms.mikäs susta tulikaan, oon jo unohtanu :ashamed:
Onkos jatkunut kauan?En tiiä.