on kyl mielenkiintonsen makunen. kaksi join enkä tiedä onko hyvää vai pahaa.Ei kun ostin kokeeksi yhden hedelmäsirkussiiderin
En ole ennen maistanut.
Mua ei jännitä eikä mietitytä, haluun opetella ja kukaan ei oo niin hyvä ope ko meän iskä!Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163591:Aluksi oli itellä kans mietinnän paikka tuo kärryjen peruutus, mutta kyllä se siitä nopeesti alko sujumaan hyvinkin. Njääh, ja mun rekka show jää tällä kertaa näkemättä, pitää kuulemma viedä lapsosia ostoksille, mut josko tuo ukko olis sit niiden kans shoppaamas ja mä jatkaisin ite Härmään häjyilemään
:hug: huspois mokomat ajatukset.No vähän kumpaakin..ja ne kivatki vähä semmosia mitä ei tarvis nyt olla.: /
no mää vaan heittelen mistä tykkäännyt tinku heittelee mun mieleistä mjusiikkia!
Testataan jossain vaiheessaon kyl mielenkiintonsen makunen. kaksi join enkä tiedä onko hyvää vai pahaa.
Joskus join enemmän siidereitä, lonkeroakin kyllä mutta nykyään on liian makeita enkä taas tykkää kuivistakaanMie Tykkäsin tuosta hedelmäsirkuksesta, oli hyvää, mut mä oonkin sellainen karkkihiiri.
Mä tykästyin yhtäkkiä upsiderin kuivaan omenaanTestataan jossain vaiheessa
Joskus join enemmän siidereitä, lonkeroakin kyllä mutta nykyään on liian makeita enkä taas tykkää kuivistakaan
Nyt lonkero parempaa
Kyllä kelpaapääseehän sitä tänään tsihautteleen kun pari olutlootaa tuli ovelle. kai sitä voi työntäyteisen loma huonomminkin päättää.
Juu, vaihtelu virkistääFamipala, mie tykkään vaihtelusta, välilä maistuu siideri, välillä lonkku tai viini.
Mut ei kuiva missään nimessä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163687::heart:
Niin ihana tuo rough boy :heart: