The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ajoin ekaa kertaa peräkärryn kaa! Sit jouduin matkalla stoppaamaan kun peura tai kauris hyppeli kahden vasan kanssa tien yli. Lähtisköhän isi joku päivä opettaan miten kärriä peruutellaan :p
 
Ajoin ekaa kertaa peräkärryn kaa! Sit jouduin matkalla stoppaamaan kun peura tai kauris hyppeli kahden vasan kanssa tien yli. Lähtisköhän isi joku päivä opettaan miten kärriä peruutellaan :p
Aluksi oli itellä kans mietinnän paikka tuo kärryjen peruutus, mutta kyllä se siitä nopeesti alko sujumaan hyvinkin. Njääh, ja mun rekka show jää tällä kertaa näkemättä, pitää kuulemma viedä lapsosia ostoksille, mut josko tuo ukko olis sit niiden kans shoppaamas ja mä jatkaisin ite Härmään häjyilemään
 
Kertokaas mikä helkutti mun nilkkaa ja oikean puoleistä päkiää/pikkuvarpaiden tyviniveliä vaivaa. Kipeytyny koko ajan muutaman päivän aikana, nyt ei meinaa pystyä varaamaan täysin jalalle. Vähän turvotusta päkiän seudulla ja samoin kehräsluun alla.

Lääkäri ehkä asian vois tietää, mutta vielä en viitti mennä aiempien kokemusten perusteella mut varmaan heitetään pihalle tai sit sanotaan vaan syö buranaa kun aikoja ei ole..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä