Onko Tepalla unet taas vähissä?
Niin tuohan mulla jäikin kesken, täytyy syventyä asiaan tarkemminsekaan vaan pähkäilemään kepsiksen kenkäfetissiä
TSIHAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30163543:Pöh, mulla on joskus hölmö ukko
Nyt ois saatu yhdes hyvää laatuaikaa, niin tämä lähtee yhden yhteisen naiskaverin kanssa ajeleen. Joten nyt saatte viihdyttää mua urakalla TSIH!
Siksi meilläkin on tapana turvakaljatkannattaa tosiaan varmistaa ettei sorru kuskiksi
Ei vielä, katotaan aamulla uudestaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163554:Onko Tepalla unet taas vähissä?
Aluksi oli itellä kans mietinnän paikka tuo kärryjen peruutus, mutta kyllä se siitä nopeesti alko sujumaan hyvinkin. Njääh, ja mun rekka show jää tällä kertaa näkemättä, pitää kuulemma viedä lapsosia ostoksille, mut josko tuo ukko olis sit niiden kans shoppaamas ja mä jatkaisin ite Härmään häjyilemäänAjoin ekaa kertaa peräkärryn kaa! Sit jouduin matkalla stoppaamaan kun peura tai kauris hyppeli kahden vasan kanssa tien yli. Lähtisköhän isi joku päivä opettaan miten kärriä peruutellaan
Onko kivoja vai ikäviä ajatuksia?Taas ajatukset laukkailee ihan omia polkujaan...:snotty: ihan kamalaa tämmönen.
Mikä tietää, mikä tietää..Alkuperäinen kirjoittaja Onko tää;30163598:ketju josta somessa mesotaan?
Sipsiäkin on mutta juomana lonkkuaSiideri ja sipsit
No vähän kumpaakin..ja ne kivatki vähä semmosia mitä ei tarvis nyt olla.: /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30163604:Onko kivoja vai ikäviä ajatuksia?
Meil oli herkkuna tänään yrttivoipatonkia ja lapsille limppaa, miulle sitruunavissyvettäSipsiäkin on mutta juomana lonkkua
Ei kun ostin kokeeksi yhden hedelmäsirkussiiderinSipsiäkin on mutta juomana lonkkua
Ai niin, ostinhan mäkin valkosipulivoipatonginMeil oli herkkuna tänään yrttivoipatonkia ja lapsille limppaa, miulle sitruunavissyvettä